به گزارش رکنا ، چندی پیش دکتر داروسازی با مراجعه به پلیس فتای آبادان از ماجرای انتشار حرفهای دروغ و بدنام کردن داروخانه اش در فضای مجازی شکایت کرد.
دکتر ایرانیان به ماوران گفت: 8 ماه پیشه از تهران به شهر منیوحی آبادان آمدم و داروخانه ای را راه اندازی کردم اما مدتی است که یک نفر در فضای مجازی ادعا کرده که داروهای داروخانه ام تاریخ مصرف گذشته است و همین موضوع باعث شده تا مغازه ام تعطیل شود و هر روز از سوی افرادی تهدید شوم.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس فتا ی شهر آبادان دست به کار شده و با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند عامل انتشار این خبر دروغ را که جوان 22 ساله ای به نام عماد است در شهر منیوحی دستگیر کنند.
عادل که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: یکی از دوستانم به نام "مقداد" در داروخانه دکتر ایرانیان کار می کرد و از او شنیده بودم که داروهای تقلبی و تاریخ مصرف گذشته به مردم می فروشند به همین خاطر تصمیم گرفتم برای هشدار به مردم این مطلب را در شبکه اجتماعی منتشر کنم.
در ادامه ماموران مقداد را دستگیر کردند و وی نیز گفت: پس از مدتی که در داروخانه کار می کردم از دکتر داروساز خواستم تا حقوقم را بیشتر کند که با مخالفت وی روبرو شدم به همین خاطر از داروخانه بیرون آمدم و برای انتقام گیری این داستان را مطرح کردم که دستمان رو شد.
بنا به این گزارش، 2 متهم فریبکار با توجه به شکایت دکتر ایرانیان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
علی رنجکش
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟