خواستگار جواب شده آبروی نامزدش را به بازی گرفت

سرهنگ "غلامرضا بهروزه" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و در خصوص انتشار عکس و فیلم های خصوصی دخترش در شبکه های اجتماعی تلفن همراه شکایتی طرح کرد.
وی افزود: این مادر با اشاره به ایجاد مشکلات روحی و خانوادگی برای دخترش شدیدا ابراز نگرانی می کرد و برای اعاده حیثیت خانوادگی خود تقاضای پیگیری سریع موضوع را داشت.
جانشین انتظامی بم بیان داشت: از این رو کارشناسان پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع بررسی این پرونده را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ"بهروزه" تصریح کرد: این فرد در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و بیان کرد زمانی که خواستگار این دختر بوده و از او جواب رد شنیده به منظور تحت فشار قرار دادن خانواده وی و انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی کرده است.
وی با اشاره به امکان سواستفاده از تلفن های همراه در صورت سرقت و مفقودی آن ها خاطرنشان کرد: این تجهیزات محل مناسبی برای ذخیره سازی عکس و اطلاعات شخصی و خانوادگی نیستند.
جانشین انتظامی بم با اشاره به حساسیت و جبران ناپذیر بودن جرائم مرتبط با حیثیت فردی و اجتماعی به شهروندان به ویژه بانوان توصیه کرد: شهروندان از ارسال عکس های شخصی خود برای افرادی که با آنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آشنا می شوند خودداری کنند و والدین نیز بر نحوه استفاده نوجوانان از فضای مجازی را مورد رصد قرار دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

صحنه باور نکردنی از یک دختر در جنگل تاریک

فیلم گفتگو با 2 جوان شهرستانی که پولدار شدن را از پارک دانشجو شروع کردند + تصاویر

ماجرای کتک خوردن شاهین از سوی مهتاب و دختر خاله اش / این جوان دختر خاله ها را به خارج از شهر برده بود که ...

سلفی الناز حبیبی با مرد دوست داشتنی در حال تهرانگردی +عکس

سلفی دیدنی سوپراستار زن سینمای ایران با کامران تفتی ! +عکس

کدخبر: 224572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟