این دزد را می شناسید/ پلیس از مردم کمک خواست + عکس

ساعت سه عصر 22 اسفند ماه سال گذشته وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از شعبه تجریش یک بانک به کلانتری 101 تجریش اعلام شد . با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات نخست مشخص شد فردی با صورت پوشیده ، پس از ورود به داخل شعبه ی بانک و تهدید یک قبضه اسلحه کمری اقدام به سرقت 16 میلیون تومان یکی از باجه های بانک نموده و پس از سرقت به سرعت از داخل بانک متواری شده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع " سرقت مسلحانه " و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در شعبه بانک محل سرقت به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداختند ؛ بررسی دوربین های مداربسته نشان داد شخصی ( بنا به گفته ی پرسنل بانک ، حدودا 50 ساله ) از طریق درب پارکینگ ساختمان اداری بانک وارد شعبه شده و بدون جلب توجه ، خودش را بالای سر متصدی یکی از باجه های بانک رسانده و با تهدید اسلحه کمری اقدام به سرقت وجوه نقد داخل باجه نموده و پس از سرقت به سرعت از همان مسیر پارکینگ ساختمان متواری شده است .
کارمند بانک که سرقت از باجه ی او انجام شده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ظهر روز واقعه در حال انجام کار خود بودم که ناگهان متوجه حضور شخصی در پشت باجه ی خود شدم ! ؛ از او سؤال کردم " شما اینجا چه می خواهید ؟ " که ناگهان این شخص با دست ضربه ای به سینه ام کوبید و گفت : "حرف نزن" و به سرعت دست خودش را داخل کشوی میز حاوی چند بسته تراول چک و پول نمود و مجموعا مبلغ 16 میلیون تومان را از داخل کشوی میز برداشت و به سرعت از طریق همان درب پشت سرم که از آنجا وارد شده بود ، از بانک خارج شد و از طریق محوطه ی پارکینگ ساختمان مبادرت به فرار کرد " .
کارمند بانک در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "این شخص ( سارق مسلح ) در طول انجام سرقت بنده را با اسلحه [ کمری ] تهدید می کرد و اسلحه را با فاصله ای کمتر از یک وجب بر روی سینه ام قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بنده در زمان سرقت پول ها قادر به انجام هیچ کاری نباشم " .
وقوع دومین سرقت مسلحانه ی
ساعت 12:30 دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری - دو ماه بعد از سرقت نخست - وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شعبه بانک بلوار شهید اندرزگو به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .
با حضور کارآگاهان در محل سرقت، در همان مراحل اولیه تحقیقات و با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانک ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این سرقت نیز همانند سرقت شعبه ی بانک تجریش توسط یک نفر انجام شده اما اینبار سارق مسلح با شلیک چند تیر هوایی بیش از 60 میلیون تومان را سرقت و به سرعت از محل متواری شده بود .
در تحقیقات از رئیس و کارمندان بانک ، آنها در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند:"در ساعت 12:15 شخصی با صورت پوشیده و یک [ قبضه ] اسلحه کمری وارد قسمت کا رکنا ن شد و با صدای بلند فریاد زد : "بروید عقب و سرتان را روی میز بگذارید" و در ادامه تهدید کرد اگر آژیر را به صدا در آورده و یا به پلیس زنگ بزنیم به ما شلیک خواهد کرد . این شخص ابتدا پول های باجه ی اول را برداشت و در ادامه با تهدید اسلحه مجبور شدیم تا درب گاوصندوق را برایش باز کنیم که ناگهان وی اقدام به شلیک [ چند تیر هوایی ] کرد ؛ همزمان با شلیک ، صدای آژیر بانک نیز به صدا در آمد که بلافاصله سارق از بانک خارج و متواری شد " .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر گفت : " کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران در ادامه تحقیقات پلیسی ، در شرایطی موفق به شناسایی تصویر سارق هر دو فقره سرقت مسلحانه از دو شعبه بانکی تجریش و شهید اندرزگو شدند که این شخص در سرقت هایش اقدام به پوشاندن صورت خود کرده بود و عملا از طریق تصاویر دوربین های مداربسته بانکی امکان شناسایی تصویر وی وجود نداشت " .
سرهنگ حمید مکرم در ادامه این خبر با اعلام دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار تصویر متهم پرونده گفت : "در ادامه ی رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیر سارق مسلح شعبات بانکی تجریش و بلوار شهید اندرزگو ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم توسط مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا مکان های تردد این شخص را از طریق شماره تماس های 51055501 و 55381036 در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند " .
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را ازدست ندهید:

آزار و اذیت وحشیانه زن جوان داخل لیموزین / لباس ناجور پوشیده بود و من تسلیم شیطان شدم

دردسر خراب شدن آسانسور برای عروس و داماد / آنها به شیوه عجیب به حجله شان درطبقه هفتم رفتند + فیلم عکس

آزار و اذیت وحشیانه زن جوان داخل لیموزین / لباس ناجور پوشیده بود و من تسلیم شیطان شدم

میهمانی شبانه مست شدم و سهیل مرا آزار و اذیت کرد

صاحبخانه نگاه های آلوده داشت ، وقتی شوهرم می رفت او به خانه ما می آمد

شوهرم 2 مرد را اجیر کرده بود تا مرا کتک بزنند اما آنها دست و پای مرا بستند و ...

رفتار وقیحانه داماد با نوعروس 20 ساله در شب جشن تولد

شکایت مادر از کثیف ترین پسر

انتقام وحشتناک پسر جوان از زن آرایشگر و دوست بیوه اش

عمل زشت با دو دختر در حمام

بازی فوتبال مردان با لباس زنانه + عکس

کدخبر: 224636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟