خبر فوری: بارش برف در محور های مواصلاتی گیلان/ تردد در محور اسالم به خلخال فقط با زنجیر چرخ

سرهنگ "مهیار رستگار" گفت:با توجه به تغییرات آب و هوایی و ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان در حال حاضر بارش برف در کلیه محورهای کوهستانی استان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش شدید باران در دیگر محورهای مواصلاتی استان، از لغزنده بودن محورها و کاهش دید خبر داد و به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین و مقررات راهور و رعایت حق تقدم رانندگی کنند.

سرهنگ رستگار همچنین از بارش برف خفیف در مسیر آستارا به اردبیل و همچنین محور ماسوله به رودبار از صبح امروز خبر داد و افزود: تردد در محور اسالم به خلخال فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی بااشاره به 25 فقره تصادف جرحی در سطح استان که منجر به مجروح شدن 32 نفر گردیده است تصریح کرد: پلیس بدون اغماض با رانندگان پرخطر برخورد و خودروهای آنها را به پارکنیگ انتقال می دهد.

فرمانده پلیس راه در پایان از ثبت پنجاه هزارو 12 فقره انواع تخلفات رانندگانی در روز گذشته در سطح استان خبر داد و از رانندگان که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و از سفرهای غیر ضروری جداً پرهیز کنند.

کدخبر: 62336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟