صادر کنندگان صیغه نامه جعلی در رشت به دام افتادند

سرهنگ "فرهاد فلاح کریمی" رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی خبر واصله مبنی برتشکیل باند جعل انواع اسناد رسمی و مدارک دولتی توسط فردی 29 ساله اهل و ساکن رشت، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ فلاح کریمی افزود:کارآگاهان این پلیس با استفاده از شگردهای پلیسی، نشانی محل کار متهم را شناسایی و پس از ورود و تفتیش محل کار متهم، مقادیر زیادی اسناد مربوط به طلاق و ازدواج، مدارک شناسائی وانواع اسناد دولتی و تعداد زیادی از مهر های دفاتر اسناد رسمی و سازمان های دولتی ضبط کردند.

فلاح کریمی افزود :در بازجوئی بعمل آمده متهم به بزه اتهامی اعتراف و بیان داشت تمامی اسناد و مدارک متعلق به وی بوده و با همکاری فردی 31 ساله اهل و ساکن رشت، کسانی که در امر ازدواج - کار - صیغه نامه -کارت پایان خدمت و... مشکل داشتند با استفاده از اسناد جعلی کار آنها را انجام می داده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان و دو نفر دیگر از همدستان متهم اول دستگیر و با تکمیل پرونده و قرار وثیقه روانه زندان شدنداز شهروندان خواست:ضمن هوشیاری در مواجهه با این گونه افراد سودجو،هرگونه مورد مشکوکی را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 72414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟