جزئیات درگیری مسلحانه بین پلیس و قاچاقچیان در نایین

ظهر جمعه مأموران نیروی انتظامی در میدان جمهوری اسلامی (فلکه کشتارگاه) نایین، با سوداگران مرگ به صورت مسلحانه درگیر شدند.

مسئول اطلاع رسانی پلیس نایین درباره جزییات این درگیری مسلحانه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از مدتها پیش با ردزنی های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند بزرگ توزیع مواد مخدر شده بودند که به صورت گسترده با ترانزیت انواع مواد مخدر از مرزهای شرقی اقدام به توزیع آن در شهرهای دیگر می کردند. با به دست آمدن اطلاعات دقیق از محل اختفای اعضای باند مشخص شد توزیع کنندگان به صورت یک شبکه گسترده اقدام به فعالیت می کنند.
به گفته سرهنگ شهریاری از آنجایی که محل اختفای متهمان شناسایی شده بود ماموران پلیس به صورت نامحسوس همه رفت و آمدهای اعضای باند را زیر نظر داشتند تا اینکه ظهر امروز در حالی که دو نفر از سر شبکه ها در محل اختفای اصلی اعضای باند که یک لاغ ییلاقی در حومه شهر نایین بود حاضر شدند و ماموران با قاچاقچی اصلی و سر شبکه باند درگیر شدند.
وی ادامه داد: طی این درگیری مسلحانه یک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان به نام «اصغر قزاوی» ۴۷ ساله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ۲ نفر دیگر از مأمورین در این درگیری زخمی و ۲ نفر از قاچاقچیان مجروح شد.
وی با اشاره به اینکه درگیری مسلحانه تا چند ساعت بعد هم ادامه داشت، افزود: در حال حاضر دو تن از قاچاقچیان توسط ماموران زخمی شدند که علاوه بر طی مراحل درمانی بازجویی ها از آنها ادامه دارد.
در این درگیری ۵۰۰ کیلو موادمخدر کشف و ضبط شد.

کدخبر: 72866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟