بارش برف در محور کرج - چالوس نبسنه است

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشوربا اشاره به آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین از ترمینال‌ شهید کلانتری تا پل استاندارد و در باند جنوبی آزاد راه تهران- کرج از پل پردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در محور کرج- چالوس محدوده کندوان‌ بارش برف و در استان‌های سمنان، شرق تهران، البرز، در اکثر محورها و در استان‌های یزد محور یزد- شیراز، مازندران محورهای فیروزکوه، شیرگاه‌، گردنه گدوک و ارتفاعات لویزان بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور ادامه داد: محورهای شمشک - دیزین‌ و پونل‌ - خلخال کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است. محور بنجان - هیرمند در استان سیستان و بلوچستان که به دلیل طغیان رودخانه از ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه شب گذشته مسدود شده بود مجددا از ساعت ۷ صبح امروز بازگشایی شد.

کدخبر: 72882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟