یادداشت کردن شماره زن جوان دردسر بانکی درست کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتای استان در تشریح این خبر گفت: خانم جوانی به پلیس فتا مراجعه نموده و عنوان کرده مبلغ قابل توجهی وجه بصورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب بانکی‌اش به سرقت رفته است، ضمن اینکه رمز دوم کارت خود را در اختیار کسی قرار نداده، با توجه به گفته های شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ علی شفیعی افزود: کاراگاهان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات همه جانبه موفق شدند متهم را شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و گفت: "به یک کافینت جهت انجام کارهای اینترنتی مراجعه کردم و متوجه شدم تمام اطلاعات کارت بانکی شاکی درون فایلی بر روی سیستم ذخیره شده است؛ من هم با یادداشت کردن آن اقدام به خرید اینترنتی کردم".

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شده است، افزود: در این پرونده شاهد سهل انگار شاکی و قرار دادن مشخصات بانکی خود درون سیستم کافی‌نت بوده‌ایم، کاربران توجه داشته باشند هرگز نباید اطلاعات بانکی خود در محل‌های عمومی قرار دهند و تا حد امکان تلاش کنند آن را به خاطر بسپارند، ضنا از نوشتن رمزهای خود در کنار کارت و یا فایل‌های دیگر خودداری نمایند.

کدخبر: 72899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟