رمز دوم برای یافتن رمز نامردی

سرهنگ "حسین رضایی" رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: چندی پیش فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس مراجعه و از سرقت مبلغ شش میلیون ریال از حساب بانکی اش طرح شکایت کرد.
وی ادامه داد: با طرح این شکایت، کارآگاهان پلیس فتا اقدام به بررسی موضوع کرده و متوجه شدند که سارق با استفاده از حساب شاکی اقدام به خرید کارت شارژهای تلفن همراه برای خود کرده است.
سرهنگ رضایی افزود: تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس فتا حاکی از این بود سارقی که از این شماره برای تایید پروفایل فیس بوک خود استفاده کرده ، دارای هویت مشابه شاکی نیز است.
رضایی گفت: شاکی پرونده زمانی که در مقابل هویت متهم قرار گرفت اعلام کرد این اسم مربوط به پسر عمویش است که در یک روستا زندگی می­کند.

وی افزود: با طرح این ادعا، متهم به هویت "ه.م" 22 ساله دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته به برداشت غیرمجاز شش میلیون ریال از حساب بانکی پسرعموی خود اعتراف کرد.
متهم به افسر پرونده گفت: "یک روز که برای انجام کاری به شهر آمده بودم برای استراحت به منزل پسرعمویم رفتم. او از من درخواست کرد برایش شارژ تلفنی خریداری کنم و من هم با استفاده از این فرصت، شماره کارت بانکی و رمزدوم وی را برداشتم و از آن طریق اقدام به خرید شارژ برای خودم می کردم.
رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا یادآورد شد: شهروندان از قرار دادن شماره کارت حساب بانکی و همچنین رمز دوم کارت عابربانک خود به دیگران خودداری کنند.

کدخبر: 73497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟