صحنه حمله وحشیانه به 2 توریست زن و مرد در تایلند + فیلم
حجم ویدیو: 6.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

زوج انگلیسی به همراه پسرشان برای شرکت در مراسم آب پاشی در یکی از خیابان های تایلند رفته بودند که توسط گروهی اراذل و اوباش مورد حمله قرار گرفتند.

این زوج هنگامی که جوانی از سوی این گروه مورد اذیت و آزار قرار گرفت معترض شدند که همین امر منجر شد این خانواده نیز از سوی آنها مورد ضرب و شتم قرار گیرند.

به گفته شاهدان عینی این جوانان قصد ایجاد آشوب و رعب و وحشت را در میان مردم داشته اند. دو مظنون در خصوص این کتک کاری بازداشت شده اند و با توجه به گزارش سایت های خبری تایلندی پلیس با انتشار این فیلم خواستار کسب اطلاعات بیشتر برای ردیابی باقی مهاجمان است.

مصدومان بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. پلیس تایلند برای شناسایی این گروه اوباش فیلم این حمله دهشتناک را منتشر کرده است. یکی از شاهدان عینی این گونه رفتاهای خشونت آمیز با گردشگران را برای کشوری چون تایلند با این صنعت توریستی ناشایست توصیف کرد.

این اتفاق در طی برگزاری مراسمی با نام «سونگکران» رخ داده است. در این روز جشن آب برگزار می‌شود که در واقع شروع فصل باران بوده و به باور مردم تایلند، این آب بداقبالی را از آنها شسته و دور می‌کند.

کدخبر: 73886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟