گودال 12متری در خیابان مولوی

عمق این گودال توسط رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ پنج متر اعلام شده اما ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 12 تهران عمق آن را 12 متر اعلام کرده است.
رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در خیابان مولوی به دلیل نشست زمین و ایجاد گودالی پنج متری در این معبر خبر داد.
سرهنگ مراد مرادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حادثه نشست زمین در محدوده خیابان مولوی به سمت غرب نرسیده به میدان محمدیه، گودال بزرگی به عمق پنج متر ایجاد کرده است، افزود: به همین دلیل ، عوامل پلیس راهور، نیروهای امدادی و شهرداری منطقه 12 به منظور رفع مشکل و نظم بخشی به تردد خودروها در محل حادثه مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه این حادثه هیچ خسارت مالی و جانی درپی نداشته است اظهار کرد: درحال حاضر این محدوده با ترافیک سنگین خودروها مواجه است و به همین منطور ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از چهارراه مولوی به سمت میدان محمدیه و بالعکس اعمال شده است.
درهمین ارتباط، ستاد مدیریت بحران منطقه 12 تهران در گزارشی از این حادثه اعلام کرد که بر اثر فرونشست زمین در میدان محمدیه در چهار راه مولوی، گودالی به عمق 12 متر ایجاد شده است.

کدخبر: 75013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟