بازداشت عامل مزاحمت تلگرامی در نظرآباد

محمد قیومی با تشریح جزئیات بازداشت فردی که با ایجاد مزاحمت تلفنی، تهدید به انتشار تصاویر خصوصی قربانیان خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، گفت: این موضوع زمانی مورد پیگیری قضایی قرار گرفت که تعدادی از شهروندان نظرآبادی از فردی به دلیل تهدید به انتشار عکس‌های شخصی آن‌ها در شبکه فضای تلگرام طرح شکایت کردند.

وی اضافه کرد: متهم که متولد یکی از شهرهای شرقی کشور است همچنین با جعل تصاویر، عکس‌های مستهجن منتسب به قربانیان را در فضای مجازی منتشر می‌کرد که پیگیری و شناسایی وی از مراجع انتظامی خواسته شد.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با اشاره به اینکه پس از ردیابی پلیس فتا، متهم در حوزه قضایی یکی از استان‌های مرکزی بازداشت شد، گفت: تاکنون ۱۷ مورد شکایت علیه متهم مطرح شده و برای شناسایی دیگر قربانیان، دستور داده شده که تصویر وی در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.

وی متهم را دارای سوابق کیفری معرفی کرد و گفت: پرونده این متهم که دارای ۱۸ سابقه کیفری از قبیل سرقت، مزاحمت و رابطه نامشروع است در شعبه ۴ دادیاری نظرآباد در حال رسیدگی است و وی به دلیل ناتوانی در تودیع وثیقه تعیین شده، به ندامتگاه مرکزی کرج منتقل شده است.

کدخبر: 86646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟