نقشه کثیف یک مرد برای دوست همسرش

چندی پیش خانم‌ 29 ساله‌ای به پلیس فتا استان یزد مراجعه کرد و از انتشار شماره تلفن همراهش با نامی مستعار در فضای مجازی خبر داد. او به افسر پرونده‌اش گفت: فرد ناشناسی اقدام به انتشار شماره همراه من در فضای مجازی کرده و باعث ایجاد مزاحت‌های بسیار زیادی برای من شده است.

با اعلام شکایت زن جوان، کارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات لازم به این نتیجه رسیدند که متهم فرد آشنایی بوده که به انگیزه‌های مختلف اقدام به قرار دادن شماره شاکی در فضای مجازی کرده است.
در ادامه تحقیقات هویت متهم این پرونده شناسایی و مرد جوان دستگیر شد. متهم جوان در بازجویی‌هالب به اعتراف گشود و به بارگزاری شماره تلفن همراه شاکی‌ با نام مستعار در فضای مجازی اعتراف کرد.
او در تحقیقات به افسر پرونده‌اش گفت: این خانم از دوست‌های همسرم است که با وی رفت و آمد دارد و من به علت حسادتی که به او داشتم خواستم به او ضربه بزنم.‌
سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان با بیان اینکه متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد،خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه خانم‌ها در انتخاب دوست برای برقراری رفت و آمد، در ابتدا شناخت کامل و کافی را به دست

کدخبر: 86696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟