کشف 154 کیلو تریاک در عملیات های پلیس استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران سرهنگ" کیومرث عزیزی" درتشریح این خبر گفت: در یکی از این عملیات هاماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان در تحقیقاتی جامع از انتقال مقدار قابل توجّهی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف این محموله آغاز شد.
وی اضافه کرد: در روند تحقیقات مشخص شد که فرد قاچاقچی به وسیله یک دستگاه کامیون در استان فارس در حال جابجایی محموله مواد مخدر است که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی اکیپی از ماموران پلیس موادر مخدر استان به مسیر تردد خودروی حامل مواد مخدر اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: با انجام تحقیقات لازم و با کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی سرانجام در روز گذشته کامیون مورد نظر که در حال حرکت از استان فارس به سمت استان هرمزگان بود، شناسایی شد و سرانجام در یک عملیاتی غافلگیرانه، کامیون متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار یکصد و نه کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.
سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: محموله مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس استان هرمزگان شد.
وی در ادامه به دیگر عملیات ماموران پلیس در کشف یک محموله مواد مخدر اشاره داشت و ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز در روز گذشته، ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان که در حال تردد به یکی ازاستان های همجوار بود،مشکوک شده و پس از متوقف کردن خودروی مذکور و بازرسی ازآن موفق به کشف 45 کیلو گرم تریاک ،که به شیوه ماهرانه ای در خودرو جا سازی شده بود، شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در این رابطه دو متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند

کدخبر: 86746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟