دستگیری 9خرده فروش موادمخدردر طرح پاکسازی نقاط آلوده در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی شهرستان مرودشت طرح ارتقای امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز را در پاتوق های خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان اجرا کردند.
سرهنگ "دلاور القاصی مهر" افزود: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان امداد اقدام به بازرسی چندین باب منازل و پاتوق های خرده فروشان موادمخدر کردند.
وی ادامه داد: در این بازرسی ها ماموران موفق به کشف 900گرم تریاک، 63گرم شیره تریاک، 7گرم هروئین،135گرم سوخته تریاک،دستگیری 6 نفر از خرده فروشان موادمخدر شدند و یک باب مغازه را که در تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت داشت، نیز پلمپ کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اضافه کرد: ماموران کلانتری 11 انقلاب و 12بعثت شهرستان مرودشت نیز موفق به کشف 33 گرم تریاک،11گرم شیره تریاک، یک حقه وافور و دستگیری 3خرده فروش مواد مخدر شدند و در این راستا دو دستگاه وسیله نقلیه متعلق به خرده فروشان موادمخدر که در توزیع مواد از آن استفاده می کردند را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.
سرهنگ القاصی خاطر نشان کرد: در مجموع طی 24 ساعت گذشته یک کیلو و 149گرم موادمخدر کشف، 9 نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر و 2 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.
وی گفت: برخورد جدی وقاطع با خرده فروشان موادمخدر و اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز از اولویت انتظامی شهرستان مرودشت می باشد.

کدخبر: 86887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟