کسری خدمت سریازی دانشجویان مشمول در قبال فعالیت های پژوهشی

سرگرد"فرزاد درویشی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت:در اجرای ابلاغیه صادره از ستاد کل نیروهای جمهوری اسلامی ایران پژوهشگران مشمول اعم از افراد نخبه و استعدادهای برتر در قبال انجام فعالیت های تحقیقاتی کسر خدمت سربازی اعطاء می گردد.
وی هدف از اجرای این طرح را استفاده بهینه از توان علمی دانشجویان مشمول،تسریع و تسهیل امور سربازی برای افراد واجد شرایط و همچنین ارتقاء دستاوردهای تحقیقاتی عنوان کرد.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره با اینکه فعالیت های تحقیقاتی مورد نظر برای اجرای این طرح شامل طرح های تحقیقاتی می باشد،گفت:برابر بند 3 دستورالعمل جدید ابلاغی از سوی بنیاد نخبگان ستاد کل ستاد کل نیروهای مسلح،واگزاری فعالیت های تحقیقاتی در قالب ترجمه،تالیف کتلب،امور کشاورزی،دامپروری،نقشه کشی و بازاریابی به محققان مشمول متقاضی کسر خدمت ممنوع می باشد.
وی خاطر نشان کرد:این طرح شامل افرادی است که تا کنون خدمت سربازی را طی نکرده و یا بخشی از آن را سپری کرده باشندالبته بایستی حداقل یکسال از خدمت سربازی آن ها باقی مانده باشد.
سرگرد درویشی یادآور شد:با اشاره به اینکه این طرح شامل مشمولان خدمت سربازی با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری و دانشجویان این دو مقطع تحصیلی می باشد گفت:مشمولان بایستی آسیب های اجتماعی مرتبط با حوزه ماموریتی ناجا در استان ایلام و متناسب با مدرک تحصیلی خود را انتخاب و انجام دهند.
وی گفت:حداقل کسری خدمت برای اجرای این طرح 2ماه و حداکثز کل مدت خدمت سربازی می باشد.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:پژوهشگران بایستی زمینه همکاری مورد نظر خود را به دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان اعلام تا پس از بررسی و تصویب موضوع،جهت کسر خدمت به کمیسیون عالی نحبگان نیروهای مسلح انعکاس داده شود.
سرگرد درویشی گفت:علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 2182226- 2182242 تماس بگیرند و یا به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه کنند.

کدخبر: 87176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟