دردسر عکس های منکراتی یک دختر برای 3 پسر جوان
به گزارش روز یکشنبه رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ سرهنگ عبدالرضا ناظری گفت: هفتم تیر ماه سال جاری، گزارشی در خصوص ربودن فردی 35 ساله در یکی از مغازه های موبایل فروشی شهرستان پاکدشت توسط دو نفر با یک دستگاه پژو پارس به پلیس گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع دستور ویژه پیگیری سریع پرونده صادر شد و تیمی مجرب از پلیس شهرستان بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی تصریح کرد: برادر فرد ربوده شده (شاکی) مدعی شد که آدم ربایان با وی تماس تلفنی گرفته اند و خواهان تحویل یک دستگاه لب تاپ و گوشی تلفن همراه که حاوی تصاویر دخترخاله آنها است، شدند.
سرهنگ ناظری ادامه داد: ماموران پس از بررسی موضوع متوجه منکراتی بودن پرونده شدند که در همین رابطه با همکاری شاکی در یک قرار صوری دو متهم اصلی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر می شوند.
رئیس پلیس شرق استان تهران گفت: متهمان در همان لحظات اولیه بازجویی به جرم خود اعتراف و نشانی محل اختفاء فرد ربوده شده را در یک گاوداری واقع در روستای فیلستان به پلیس می دهند و علت اقدام خود را مزاحمت ناموسی این فرد برای دختر خاله خود عنوان می کنند.
به گفته سرهنگ ناظری ماموران بلافاصله فرد ربوده شده را در آدرس اعلامی پیدا و به دلیل جراحات ناشی از ضرب و شتم، وی را به بیمارستان منتقل می کنند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
کدخبر: 87648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟