پایین بودن اطلاعات حقوقی، یکی از دلایل اصلی گرفتاری مردم در دادگستری‌ها است

سید علی اصغر رفاهی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد در گفت وگو با خبرنگاران از برپایی غرفه پیشگیری از جرم خبر داد و گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد با هدف آگاهی‌بخشی عمومی و ترویج فرهنگ پیشگیری اقدام به پرپایی غرفه‌ای در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد کرد.

وی گفت: همزمان با شروع به کار نمایشگاه سلامت و زیبایی در یزد، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد به منظور توزیع بروشور، جزوه، کتابچه و اوراق حاوی پیام‌های پیشگیرانه در زمینه جرایم و آسیب‌های اولویتی استان یزد اقدام به پرپایی غرفه‌ پیشگیری کرد.

رفاهی در خصوص اهمیت ایجاد غرفه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آگاهی بخش گفت: بحمدالله پس از پنج سال تلاش بی وقفه در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی در استان یزد، موضوع پیشگیری و اهمیت آن در بین مسئولان نهادینه شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد پایین بودن اطلاعات عمومی حقوقی مردم را یکی از دلایل اصلی گرفتاری آنها در دادگستری‌ها دانست و گفت: ما مصر هستیم تا از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان یزد اعم از نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، بیلبوردها، پل‌های عابر پیاده و... در جهت آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ پیشگیری مردم شریف استان یزد استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: غرفه پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی دادگستری یزد در زمان برگزاری تمامی نمایشگاه‌های استانی فعال خواهد بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

منبع: میزان

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟