احتمال غیر علنی بودن دادگاه قاتل ستایش

رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: دادرسی انجام شده است و با توجه به نیاز به اسنادی که وجود دارد، پرونده روزهای پایانی خودرا سپری می کند، ولی هنوز حکم صادر نشده است.

غلامحسین اسماعیلی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده ستایش قریشی نیز اظهار کرد: احتمال غیر علنی برگزار شدن این دادگاه و جود دارد چون موضوع منافی عفت است باید منتظر رأی و بررسی دادگاه باشیم و نتیجه دادگاه بستگی به نظر قاضی پرونده دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما در ارتباط با کشور ایران و مردم مسئولیت داریم. مسئولیت اصلی ما در خصوص فکر، اندیشه و باور به دین مبین اسلام است. همانگونه که اگر ناموس سرزمین ما و همچنین اعتقاداتمان در معرض خطر قرار گرفت همه ما وظیفه دفاع و پایداری از آن را داریم. همان گونه که در عراق در دفاع از حریم اهل بیت (ع) رخ می دهد، اثبات کننده این دفاع است.

این مسئول عالی قضایی تصریح کرد: تکفیری و نظام سلطه باید بداند مکتب اهل بیت (ع) و افرادی که اسلام راستین را باور دارند لشگر هستند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان افزود: امروز شاهدیم که دنیای اسلام در برابر آنها ایستاده و پیروز خواهد شد و ما باید راه آنان را ادامه داده و ذهن و باور نسل جوان را که مورد تهاجم تکفیری ها هستند تقویت کنیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟