برای قاچاق کالا اعدام در نظر گرفته شده است / حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در صدویکمین نشست خبری اظهار کرد: منافقین خلق کسانی بودند که طی سالیان زیادی کورکورانه مردم کوچه و بازار را به خاک و خون کشیدند. آنها با نام خلق اموال عمومی و اموال مردم را به آتش می کشیدند.
وی افزود: منافقین خلق همانند داعش در مساجد و حسینیه ها مردم نمازگزار را به خاک و خون می کشیدند. منافقین خلق، کسانی بودند که برخلاف همه قوانین بین المللی ، عادی و برخلاف انسانیت، زمانی که رژیم بعث صدام به ایران حمله کرد و مردم ما را به خاک و خون می‌کشید ، منافقین با دشمن خارجی م تجاوز همدست شد و از هیچگونه کمکی به رژیم متجاوز کوتاهی نکرد.آنها با تجهیزات دشمن و ساز و برگ نظامی دشمن و با کمک صدام کشورهای غربی و آمریکا علیه کشور و مردم خودشون اقدام نظامی کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: منافقین خلق افراد بیگناه و مردم عادی را قتل عام کردند.
وی افزود: افرادی با جعل عنوان و مدرک سراغ طیف های مختلف می روند و از آنها اخاذی می کنند و مسئولین و دستگاه ها را بدنام می کنند، مردم فریب این کلاهبردار ها و افراد شیاد را نخورند.
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای تصریح کرد: به خانواده ها هشدار می دهم تا مراقب بچه هایشان باشند تا در دام قاچاق مواد مخدر و غیر موا مخدر نیافتند. در مرداد ماه امسال در حدود 18 تن انواع مواد مخدر از جمله 481 کیلوگرم مرفین، کشف کردیم.
سخنگوی قوه قضائیه در ادامه با بیان این مطلب که برای قاچاق کالا، حکم اعدام هم پیش بینی شده است، افزود: با قاچاق اعم از قاچاق کالا و غیر کالا گفته شده تا برخورد جدی صورت گیرد.مفسده ای که در قاچاق کالا است برای کشور بسیار بالاست. به مسئولان مربوطه در دادستانی تهران و دادستانهای شهرستان ها گفته شده از امحای کالای قاچاق نگرانی نداشته باشند .نگویند این کالا قیمت دارد و این ماشین لوکس است.
وی درباره رسیدگی به بحث حقوق های نجومی نیز گفت: امیدواریم مجلس قانون جامع کامل بازدارانده ای را به تصویب برسانند. بنا بر گفته دولت هم 15 نفر در زمینه حقوق های نجومی،جابه جا و منتقل شدند. تا این لحظه هیچ گزارش رسمی و غیر رسمی از ناحیه دولت در زمینه پرونده حقوق های نجومی به قوه قضائیه مبنی بر اینکه از نظر دولت خلاف کرده باشد، به ما معرفی نشده است. همچنین رسما از سوی دولت اعلام نشده که چه مقدار از حقوق‌های نجومی بازگردانده شده است.
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای ادامه داد: به نظر بنده قوه قضائیه هم در این زمینه آن شتابی که باید در این زمینه(بررسی حقوق های نجومی)می شد را نداشت.
وی همچنین با اشاره به اقدامات دیگر قوه قضائیه در زمینه حقوق های نجومی افزود: قوه قضائیه ضمن راستی آزمایی، تکمیل تحقیقات در زمینه حقوق های نجومی را انجام می‌دهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟