آمادگی 123 ایستگاه آتش نشانی پایتخت در عید فطر

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تمهیدات این سازمان در روز عید سعید فطر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روز های پایانی ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم با شکوه نماز عید فطر ،تامین ایمنی مردم به سازمان آتش نشانی واگذار شده است، در همین راستا 123 ایستگاه آتش نشانی در سطح پایتخت در آماده باش کامل هستند.
وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی به 2 صورت داخلی و خارجی در محل مصلی تهران استقرار دارند، گفت: در محوطه داخلی مصلی 6 دستگاه خودرو سنگین به همراه 20 آتش نشان از شب قبل از عید فطر حضور خواهند داشت و همچنین 57 آتش نشان به صورت پیاده و در قالب اکیپ های 2تا 3 نفره با خاموش کننده ایمنی لازم را مهیا خواهند کرد.
ملکی ادامه داد: 27 دستگاه خودرو سنگین و سبک، 9 موتور سیکلت و 110 آتش نشان برای تامین ایمنی در معابر و خیابان های منتهی به مصلی تهران حضور خواهند داشت، همچنین مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و تعدادی از مدیران ارشد عملیاتی جهت سرکشی و بازدید از اکیپ های عملیاتی به مصلی تهران خواهند آمد.
وی با بیان اینکه تمام نیرو های آتش نشانی تا پایان مراسم و تخلیه کامل مصلی تهران در حالت آماده باش هستند مطرح کرد: از مردم تقاضا می کنیم در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی به اکیپ های مستقر مراجعه کنند و یا با سامانه 125 تماس حاصل فرمایند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟