پرونده قاتل ستایش به دادگاه تجدید نظر رفت+عکس

در راستای رسیدگی به لایحه اعتراضی موکلم در خصوص قرار بازداشت موقت ، پرونده به دادگاه تجدیدنظر ارسال شده است. پس از بررسی لایحه اعتراضی، جلسه بعدی دادگاه تحت عنوان جلسه مقدماتی برای بررسی صحت ایرادات وارده از سوی ما بررسی می‌شود.
وی 26 خردادماه نیز از ارایه لایحه‌ای به دادگاه حاوی ایرادات بخش تحقیقات مقدماتی پرونده خبر داده و گفته بود: با مراجعه به دادگاه، لایحه اعتراضی خود را مبنی بر وجود برخی ایرادات در تحقیقات مقدماتی، ارایه دادم.
هم‌چنین روز یکشنبه- 23 خردادماه - فرحبخش گفته بود: هفته قبل جلسه تحقیقات مقدماتی در مورد اتهام دوم موکلم مبنی بر عمل منافی عفت، برگزار شد و تحقیقات به پایان رسید، البته من هم در جلسه حضور داشتم. دادگاه موکلم را در ارتباط با ماده 387 آئین دادرسی کیفری که به طرفین و وکلا اجازه می دهد پرونده را مطالعه کنند و ایرادات تحقیقات مقدماتی را به دادگاه مطرح کنند، احضار کرده بود، اما موکلم قادر به طرح ایرادات نبود. بر همین اساس من در این هفته برای طرح ایرادات به دادگاه می روم.
فرحبخش با یادآوری این‌که «به استناد قانون جدید آیین دادرسی کیفری عمل منافی عفت مستقیما در دادگاه رسیدگی می‌شود»، گفت: در حال حاضر تحقیقات مقدماتی در مورد دو اتهام موکلم به پایان رسیده است. ما هم ایرادات را اعلام خواهیم کرد البته تصمیم با دادگاه است که یا جلسه مقدماتی قبل از رسیدگی را برگزار می کند یا پرونده را برای رفع ایرادات به دادسرا ارسال می‌کند.
پیش از این غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری استان تهران گفته بود که اولین جلسه رسیدگی به پرونده «ستایش قریشی» 12 خردادماه در شعبه هفت دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت غیرعلنی برگزار شده است.
در این حال محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری یک تهران نیز گفته بود که دومین جلسه رسیدگی به پرونده ستایش قریشی در روز یک‌شنبه 16 خردادماه درشعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی به صورت غیرعلنی برگزار شده است.
21 فروردین ماه 95 دختر شش ساله افغان در ورامین به قتل رسید که پسری 17 ساله در این زمینه متهم شناخته شده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟