برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح غیرمجاز

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد در نشست رؤسا و دادستان‌ها وکادر قضایی حوزه‌های قضایی جنوب و شرق استان کرمان با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم گفت: یکی از مسائل مهم موجود ارتقاء امنیت استان کرمان، علی الخصوص در حوزه شرق و جنوب استان کرمان می‌باشد.
موحد افزود: اقدامات بسیار موثری در این راستا در سطح استان کرمان از طرف دستگاه قضایی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نظامی صورت گرفته است که مردم در جریان بسیاری از اقدامات هستند.
وی گفت: این نشست برای ایجاد یک همدلی و هماهنگی و هم افزایی در جهت شناسایی و دستگیری و تعقیب محاکمین جرائم امنیتی تشکیل گردیده است.
موحد با اشاره به نقاط قوت در برخورد قاطعانه و صریح با جرائم امنیتی،افزود: در راستای نقاط ضعف و بعضی از ناهماهنگی‌هایی که ممکن است در این مسیر وجود داشته باشد، تدابیری اتخاذ گردید تا این هماهنگی و هم افزایی بین مجموعه‌های مختلف دستگاه قضایی بوجود آید.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با مجرمین مخصوصا مجرمینی که از سلاح استفاده می‌کنند و نظم و امنیت مردم را به مخاطره می اندازند، با قاطعیت و سرعت و بدون اغماض و تأخیر در رسیدگی برخورد و مجرمین را به اشد مجازات می رسانیم.
وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی تمام ظرفیت ها، امکانات و منابعی که در اختیار دارد را در جهت ارتقاء امنیت مردم به کار می‌گیرد.
موحد با هشدار به دارندگان سلاح غیرمجاز تاکید کرد: اشخاصی که اسلحه غیر مجاز نگهداری می‌کنند و یا در رفتارهای مجرمانه شان از اسلحه استفاده می‌کنند دستگاه قضایی بدون ترحم با آنها برخورد خواهد کرد.
وی توصیه کرد: در صورتی که دارندگان سلاح، خودشان این سلاح را تحویل دهند با رأفت و رحمت دستگاه قضائی مواجه شده و قطعا می‌توانند از معافیت‌های قانونی استفاده نمایند.
موحد تاکید کرد: دارندگان سلاح بدانند در صورت کشف سلاح و یا انجام رفتارهای هنجارشکنانه با استفاده از سلاح با قهر و غضب دستگاه قضایی روبرو خواهند شد و قطعا دستگاه قضایی یک برخورد پشیمان کننده ای را با آنها خواهد داشت که درس عبرت بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟