ویراژهای وحشت‌آور بهانه‌ای برای جنایت خونین

می گفت: "اول درگیری لفظی بود سپس چاقو دست حسین بود که چند ضربه به من زد و بعد از آن که چاقو را از دستش گرفتم چند ضربه هم من به او زدم که نقش بر زمین شد." هرچه بود مناقشه بچه های محل پس از ویراژدادن های موتورسواری در پارک شروع شد و به مرگ موتورسوار منتهی شد

گزارش یک دعوای خونین در خیابان دیلمان شمالی را ساعت 21 شامگاه 4 بهمن‌ماه امسال، به کلانتری 131 شهرری مخابره کردند.

تحقیق تیمی از پلیس در محل و بررسی‌های میدانی تیم حاکیست در آن نزاع دسته‌جمعی، جوانی 22 ساله به نام «حسین» هدف اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و با وجود انجام اقدامات درمانی، به دلیل شدت اصابت ضربات چاقو به بخش های حیاتی بدنش از پا درآمده است.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در تعقیب این جنایت، دستور داد مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قاتل فراری را شناسایی و دستگیر کنند.

یکی از دوستان حسین که سیاهپوش مرگ دوستش بود، به کارآگاهان گفت: درگیری بین حسین و محمود 30 ساله، یکی دیگر از جوانان محله دیلمان شمالی، رخ داد و محمود پس از جنایت گریخت.

وی در تشریح ماجرای پارک گفت: ساعت 20:30 شب 4 بهمن‌ماه، داخل پارک نشسته بودیم که حسین با موتورش داخل پارک شد. محمد قصد داشت برای شام به خانه پدرزنش برود که حسین گفت تو را می‌رسانم. حسین همراه محمد با موتور از پارک خارج شدند، اما هنوز مدت زیادی از رفتن آنها نگذشته بود که ناگهان صدای درگیری و داد و فریاد از داخل کوچه شنیده شد. من و دوستانم، خودمان را به محل درگیری رساندیم که دیدیم حسین با یکی از بچه‌های خیابان دیلمان به نام محمود درگیر شده است. ناگهان درگیری بین آنها به نزاع بین دو گروه از دوستانشان تبدیل شد. در یک لحظه حسین به زمین افتاد و محمود نیز پای پیاده از محل درگیری فرار کرد.

کارآگاهان با شناسایی محمود، به خانه پدری‌اش رفتند و پی بردند او پس از جنایت آنجا را ترک کرده و پنهان شده است.

روز نخست، هیچکس نمی‌دانست که مخفیگاه قاتل فراری کجاست تا اینکه خانواده‌اش تحت آموزش قرار گرفتند و پلیس ساعت 8 صبح 8 بهمن‌ماه، محمود را در شهرری دستگیر کرد.

این پسر جوان در بازجویی‌ها با ابراز پشیمانی گفت: روز قتل، من بعد از بزم مستانه همراه تعدادی از دوستانم در خیابان دیلمان شمالی ایستاده بودیم که برای بار نخست، حسین با موتورش از مقابل ما با سرعت بسیار زیادی عبور کرد، به گونه‌ای که نحوه راندنش باعث اعتراض ما و چند زنی شد که از محل عبور می‌کردند. پس از چند دقیقه دوباره با موتور و این بار با ترک نشینی یکی از دوستانش با ویراژهای وحشت‌آور از برابر ما عبور کرد. ما دوباره به نحوه موتورسواری‌اش اعتراض کردیم، اما این بار حسین ترمز کرد، از موتور پیاده شد، به سمت من آمد. درگیری من و او ابتدا لفظی بود، اما با زیاد شدن تعداد بچه‌ها درگیری شدت پیدا کرد. حسین با خودش چاقو داشت و با آن چند ضربه به سمت من پرتاب کرد که سرم زخمی شد.

وی درباره جنایت خود گفت: من چاقویی همراه خودم نداشتم، چاقو دست حسین بود. من آن را از دستش گرفتم و چند ضربه به سمت او پرتاب کردم که پس از آن حسین روی زمین افتاد. وقتی او را دیدم، وحشت‌زده پا به فرار گذاشتم.

محمود هنوز در بازداشت پلیس است تا پس از بازسازی صحنه قتل خیابانی، روانه زندان شود.

کدخبر: 1097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟