مرگ پدر پسر کش در بیمارستان

ساعت 8 جمعه شب ماموران کلانتری 140 باغ فیض در جریان کشته شدن پسری با شلیک گلوله پدر پیر قرار گرفتند و خیلی زود برای بررسی های ابتدایی در محل حاضر شدند.

تیم پلیسی پس از حضور در قتلگاه ماجرای تیراندازی مرگبار رابه بازپرس سعید احمد بیگی گزارش کرد و خیلی زود بازپرس شعبه هفتم و تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای کاوشگری راز این جنایت پدرانه وارد عمل شدند.

صحنه جنایت نشان از آن داشت که پسر جوان زمانیکه قصد وارد شدن به داخل حیاط خانه را داشته هدف گلوله پدرش قرار گرفته و از پشت سر روی زمین افتاده بود.

پدر 70 ساله که محمد نام دارد در حالیکه روی ویلچر نشسته بود و اسلحه به دست داشت با خونسردی ادعا کرد که پسرش را کشت تا به آرامش برسد.

این پدر در اعترافاتش گفت: پسرم مجتبی شیشه ای بود و حتی پس از ازدواج نیز دست از کارهایش بر نداشت و همیشه به خاطر تامین پول موادش به سراغ من و برادرش می آمد و این در حالی بود که بارها به خاطر توهمات شیشه آرامش زندگی مان را به هم ریخته بود.

بارها خواستم کمکش کنم تا اعتیادش را کنار بگذارد اما بی فایده بود تا اینکه چندی پیش اسلحه ای برای کشتن پسرم تهیه کردم و امشب وقتی زنگ خانه را به صدا در آورد با سرعت خودم را به حیاط رساندم و وقتی مجتبی اسلحه را در دستم دید به سمتم حمله کرد که من با شلیک گلوله ای به همه بدبختی ها پایان دادم.

بازپرس جنایی در صحنه جنایت دستور بازداشت پدر پیر را صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی صورت گیرد.

مرگ پدر در بیمارستان

چندی پیش محمد با توجه به بیماری که داشت به قرار وثیقه از زندان آزاد شد و به بیمارستان رفت تا تحت درمان قرار گیرد اما پس از مدتی روز 11 دی ماه وی به خاطر بیماری عفونی روی تحت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بنا به این گزارش، بازپرس سعید احمدبیگی با توجه به مرگ پدر پسرکش دستور مختومه شدن این پرونده جنایی را صادر کرد.

کدخبر: 11150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟