مرگ 2 دختر در فرار به سبک فیلم های سینمایی

شامگاه دوم شهریور ماه سال جاری ماموران کلانتری 126 تهران پارش در حال گشتزنی بودند که با صحنه عحیبی روبرو شدند.

2 دختر جوان در حالیکه لباس مجلسی به تن داشتند روی زمین در پیاده روی خیابان افتاده بودند و این در حالی بود که کنار جسد این دو دختر جوان ملحفه سفید رنگی افتاده بود.

دقایقی بعد بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای کاوشگری راز مرگ این 2 دختر جوان وارد عمل شوند.

صحنه مرگ 2 دختر جوان نشان از آن داشت که آنها قصد خارج شدن از خانه را به صورت فیلم های فرار از زندان داشته اند که با گره زدن پتو و ملحفه از طبقه چهارم ساختمان بیرون آمده اند که در میان راه با پاره شدن ملحفه به زمین سقوط کرده اند.

کارآگاهان در این مرحله زنگ طبقه چهارم ساختمان را به صدا در آوردند و زمانیکه پدر خانواده به جلوی در ساختمان رسید وخودروی ماموران را دید باورش نمی شد دخترش با دوستش قربانی حادثه ای عجیب شده اند

پدر و مادر دختر 18 ساله که فکر می کردند دخترشان داخل اتاق هستند با دیدن جسد دخترشان شوکه شدند و هنوز باور نداشتند مخالفت آنها برای شرکت در میهمانی شبانه با مرگ دخترشان پایان یافته است.

پدر دختر جوان به ماموران گفت: عصر بود که همکلاسی دخترم به خانه مان آمد و عنوان کردند که می خواهند ساعت 10 شب به میهمانی یکی از دوستانشان بروند به خاطر اینکه شناختی از دوست دیگرشان نداشتیم مخالف رفتن آنها به میهمانی شبانه شدیم وآنها نیز برای خوابیدن به اتاق رفتند.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که دو دختر 17 و 18 ساله با گره زدن ملحفه به شوفاژ خانه‌شان هر دو پشت سر هم از ساختمان آویزان شدند تا به وسیله ملحفه پایین بروند که ناگهان گره باز شده و دختران به زمین پرتاب شده‌اند و جانشان را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب پس از چند روز حادثه سقوط مرگبار 2 دختر جوان مادر فرناز 17 ساله با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از خانواده دوست دخترش شکایت کرد و گفت: روز حادثه سرکار بودم که دخترم در تماس تلفنی خواست تا به خانه دوستش برود که من مخالفت کردم اما دوستش گوشی را گرفت و خواست تا با آنها موافقت کنم و قول دادند که به جایی نمی روند.

وی افزود: از خانواده دختر جوان که دخترم را از شهریار به خانه شان کشانده اند و با قفل کردن در مانع خروج آنها شده اند شکایت دارم چون آنها باعث مرگ دخترم شده اند.

کارآگان با دستور بازپرس ایلخانی برای روشن شدن زوایای مرموز این حادثه وارد عمل شدند و تحقیقات نشان از آن داشت که خانواده دختر جوان هیچ دخالتی در این حادثه نداشته اند و هر دو دختر خودشان این سناریوی فرار را طراحی کرده اند.

بنا به این گزارش، با تکمیل شدن تحقیقات بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 این پرونده رامختومه اعلام کرد.

کدخبر: 11151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟