قتل مرد نقاش در خانه تنهایی

ساعت 9 و 30 دقیقه شامگاه دوشنبه 19 بهمن ماه سال جاری پسر جوانی در تماس با پلیس برای افشای سرنوشت عمویش کمک خواست و ادعا کرد چند روزی است که از عمویش بی اطلاع بوده و زمانیکه به خانه اش مراجعه کرده صدای تلویزیون به گوش می رسد اما هیچ کس در را به روی وی باز نمی کند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض به خانه مرد تنها در بلوار اباذر منطقه آیت الله کاشانی رفته و با حضور در طبقه سوم ساختمان 6 طبقه به کمک ماموران آتش نشانی توانستند وارد خانه مرموز شوند.

ماموران با حضور در خانه با بوی تعفن زیادی روبرو شدند و زمانیکه به دنبال مرد تنها گشتند با صحنه هولناکی در اتاق خواب خانه روبرو شدند و خیلی زود تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی صحنه مرگبار در قتلگاه حاضر شدند.

کارآگاهان با حضور در خانه مرد 68 ساله مشاهده کردند که این مرد دست و پاهایش از جلو با طناب و دهان وی نیز با پارچه ای سفید رنگ بسته شده و این در حالی بود که داخل دهان وی گاز استریل قرار داده اند.

برادرزاده این مرد تنها که هنوز باور نداشت عمویش به قتل رسیده باشد به ماموران گفت: عمویم سال ها نقاش ساختمان بود و 2 سال پیش از همسرش جدا شد و چون بچه دار نمی شدند در این خانه به تنهایی زندگی می کرد.

وی افزود: خانه ما در شرق تهران است و چون دانشجوی دانشگاه علوم تحقیقات هستم گاهی اوقات به عمویم سر می زدم اما از 4 روز پیش هر چه به او زنگ زدم جواب نداد و روز گذشته نیز متوجه خاموش بودن گوشی موبایلش شدم تا اینکه به خانه اش آمدم و هر چه زنگ در را به صدا در آوردم کسی جواب نداد اما صدای تلویزیون به گوش می رسید که از پلیس کمک خواستم.

تیم پزشکی قانونی در صحنه جنایت نیز پس از بررسی های ابتدایی اعلام کرد که حدود 4 روز از زمان مرگ این مرد تنها می گذرد و کاراگاهان در بازرسی از خانه قربانی جنایت متوجه دستبرد از گاوصندوق داخل خانه شدند.

بنا به این گزارش، با توجه به اطلاعات به دست آمده ماموران فرضیه قتل برای سرقت را در دستور کار خود قرار دادند و تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت به دستور بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 به عهده ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران سپرده شد.

کدخبر: 11231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟