شاه مازندران در یکی از روستاهای بابل دستگیر شد

«علی مرادی» دادستان بابل با اشاره به دستگیری «محمود طالبی» از اراذل و اوباش معروف مازندران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان مازندران این فرد ساعت 3 صبح امروز در یکی از روستاهای بابل در مخفیگاهش دستگیر شد.دستگیری شاه مازندران نتیجه یک هفته کار اطلاعاتی پلیس مازندران بود.سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی مازندران نیز با اعلام اینکه «محمود طالبی» شروری که در فضای مجازی با تهدید به همتایان خود سبب رعب و وحشت مردم مازندران شد،ازدستگیری این متهم فراری در شب گذشته پس از یک هفته متواری شدن توسط پلیس انتظامی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه وی از اراذل و اوباش شهرستان بابل بوده است، اظهار کرد: نامبرده که در گذشته پرونده شرارت در مراجع قانونی داشته است محکوم به زندان بود و دوران محکومیت را در سیستان و بلوچستان گذرانده بود. جعفری‌نسب بیان کرد: «محمود طالبی»، متولد سال 62 بوده و به ادعای خودش دوران متواری بودن خود را در تهران و کرج گذرانده است.

هفته گذشته در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، دادستان بابل این فرد را به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار داد.

کدخبر: 1178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟