قاتل جوان سوناتا سوار: از زندان خسته شده ام اعدام کنید+عکس های بازسازی صحنه

عامل جنایت در آخرین دفاع گفت که از زندان خسته شده و می خواهد اعدام شود.

ساعت 2 ظهر سه شنبه 10 فروردین ماه سال جاری ماموران کلانتری 116 مولوی در جریان درگیری خونین چند جوان قرار گرفتند و همزمان با حضور در محل 2 جوان سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و ماموران با جوان 20 ساله ای که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد روبرو شدند.

در تحقیقات مشخص شد که 2 جوان موتور سوار با یکی از سرنشینان خودروی سوناتا درگیر شده که از ناحیه سینه و پا هدف ضربات چاقو قرار گرفته استت که خیلی زود غلامرضا را به بیمارستان انتقال دادند.

غلامرضا پس از انتقال به بیمارستان لقمان به دلیل ضربه چاقو به ناحیه چپ سینه و خونریزی زیاد در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عامل این جنایت وارد عمل شوند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که عامل جنایت سامان 25 ساکن خیابان هرندی است که پس از قتل پا به فرار گذاشته است.

در تحقیقات بعدی مشخص شد که ساعت 10:30 دهم فروردین سامان با جوانی به نام اشکان در یک قهوه خانه درگیر شده که غلامرضا و برادرش به حمایت از اشکان چاقو را از دست سامان گرفته و وی را مجبور به ترک قهوه خانه کرده اند.

اشکان در این مرحله هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: از چند سال پیش من و سامان با هم اختلاف داشتیم و آن روز وقتی در قهوه خانه با هم رودررو شدیم وی با چاقویی که در دست داشت برای من قدرت نمایی می کرد که همان موقعه غلامرضا و برادرش به کمکم آمدند و با گرفتن چاقو از دست سامان، وی را از قهوه خانه بیرن کردند و دیگر اطلاعی از درگیری بین آنها خبری ندارم.

کارآگاهان در گام بعدی متوجه شدند که غلامرضا همراه برادر و یکی از دوستانش برای سفر به شهرهای به شمالی کشور را داشتند که سامان به همراه یکی از بستگانش سوار بر موتور سیکلت و با انگیزه انتقام گیری مانع سفر آنها شده و پس از درگیری مرگبار پا به فرار گاشته است.

تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا اینکه روز 13 فروردین سامان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران خود را تسلیم ماموران کرد.

سامان در اعترافات ابتدایی به ماموران گفت: غلامرضا و برادرش به سمت من حمله کردند و من مجبوربه دفاع شدم و قصد کشتن نداشتم.

بدین ترتیب، بازسازی صحنه درگیری مرگبار در اداره 10 پلیس آگاهی تهران صورت گرفت و سامان روز چهارشنبه 6 مرداد ماه پیش روی بازپرس مدیر روستا قرار گرفت و گفت: روز حادثه غلامرضا همراه برادر و دوستانش به سمت من و دوستم مسعود که پشت فرمان موتور بود حمله کردند که مسعود با دیدن این صحنه موتورش را زمین گذاشت و فرار کرد.

وی افزود: من با دیدن این صحنه شوکه شده بودم که ابتدا 3 جوان با مهتابی تو سرم زدند و همگی آنها چاقو و چوب به دست بودند.

گرد مهتابی وارد چشمم شد و با دستم جلوی چند ضربه چاقوی آنها را گرفتم و یکی هم با کمربند ضربه ای به من زد که برای دفاع از خودم مجبور شدم چاقویم را بیرون بکشم و 2 ضربه به غلامرضا زدم و پا به فرار گذاشتم.

سامان که سابقه درگیری در پرونده اش دارد ادامه داد: پس از ازدواج دیگر با کسی درگیر نمی شدم اما وقتی راهی جز دفاع از خودم نداشتم مجبور به چاقوکشی شدم و اصلا قصد کشتن کسی را نداشتم و فکر نمی کردم باعث مرگ غلامرضا بشوم.

عامل جنایت گفت: پس از فرار وقتی فهمیدم که غلامرضا کشته شده است شوکه شدم و چون قصدم کشتن نبود تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم و روز 13 فروردین به پلیس آگاهی رفتم.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران پس از شنیدن آخرین دفاع این متهم به بررسی پرونده پرداخته تا به زودی قرار مجرمیت عامل این جنایت صادر و پرونده برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.












اخبار زیر را از دست ندهید:
10 روز زندگی در دنیای مردگان / مشاهدات یک تصادفی که به کما رفته بود

بدنامی یک مرد در باج دادن به زن خیابانی / سرنوشت عبرت آموز برای زنان زیاده خواه

مرا فراموش نکنید / آمنه بهرامی از مردم کمک خواست

لج بازی های بی شرمانه 2 خواهر با پسران جوان/ سایت های غیر اخلاقی محل آشنایی بود+عکس

زدان حرفه‌ای منازل محله سید خندان دستگیر شدند/تشکیل باند سرقت در زندان





اخبار زیر را از دست ندهید:
اقدام زشت زن بیوه با تازه داماد ساعتی پس از شب عروسی

ساعت آزار و اذیت وحشیانه دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر زیر شکنجه ها جان داد+عکس دختر و متهمان

آزار و اذیت عروس جوان توسط فروشنده سوپرمارکت / زن خود را دار زد اما...

کدخبر: 159790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟