بانوی شیعه انگلیسی مورد سوء قصد اعضای خانواده خود قرار گرفت+ عکس

یک بانوی مسلمان انگلیسی که به گفته همسرش، بیش از دو سال پیش به مذهب تشیع گرویده بود، پس از آنکه برای دیدن خانواده اش به پاکستان سفر کرد، توسط یکی از اعضای خانواده اش مورد سوء قصد واقع شد و به شهادت رسید.
«مختار کاظم» همسر «سامیا شهید» در گفت وگو با رسانه ها از دولت پاکستان و انگلیس خواست هرچه سریعتر نسبت به این اقدام عکس العمل نشان دهند و عدالت را در مورد قاتل همسرش اجرا سازند.
وی که در جمع خبرنگاران در مرکز پلیس شهر راولپندی سخن می گفت، اظهار داشت: من از دولت انگلیس و پاکستان می خواهم که هرچه سریعتر محاکمه عادلانه ای ترتیب دهند و عامل این جنایت را به سزای عملش برسانند.
مختار در گفت وگو با مقامات پلیس اعلام کرد: همسرش برای دیدن خانواده اش به روستای محل سکونت آنان در ایالت پنجاب پاکستان سفر کرده بود و چون شیعه شدن او به هیچ عنوان مطابق میل خانواده اش نبود، وی را به شهادت رسانده اند.پدر سامیا شهید، این اتهام را رد کرده و مخالفت خود را با انجام هرگونه بازجویی اعلام کرده است.
پدر سامیا مدعی شده است، دخترش به مرگ طبیعی فوت کرده است، این در حالی است که در تحقیقات اولیه، پلیس متوجه وجود آثار خفگی بر روی گردن سامیا شده است.
کاظم و سامیا، که اصلیتی پاکستانی - انگلستانی داشتند دو سال پیش با هم ازدواج کردند و در طول دو سال گذشته در دبی سکونت داشتند و به عقیده کاظم، شهید به دلیل شیعه شدن، توسط یکی از اعضای خانواده اش به قتل رسیده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟