قاتل مادر 10 سال قبل پدرش را نیز در زمین کشاورزی کُشته بود

به گزارش رکنا، با حضور ماموران در قتل گاه مادر ٦٥ ساله در خیابان فرجام تیمی از ماموران اداره ١٠ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی در صحنه جرم حاضر شدند.
کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پسر خانواده با ضربات قیچی و گوشت کوب مادرش را از پای در آورده است.
عامل جنایت که مردی ٤٥ ساله است به ماموران گفت: به خاطر گرفتن ارث پدری ام با مادرم اختلاف داشتم تا اینکه امروز سر این مسئله با هم جر و بحث کردیم که از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و مادرم را با ضربات قیچی و گوشت کوب به قتل رساندم و پس از آن وقتی آرام شدم متوجه کارم شده و با پلیس تماس گرفتم.
شواهد ماجرا در مورد قتل انجام گرفته صحت حرف های قاتل ۴۵ ساله را اثبات می کرد و بر اساس نظریه تیم پزشکی قانونی حاضر در محل نیز مشخص شد این زن پیر با وارد آمدن ضربات گوشکوب به سر و سینه‌اش به قتل رسیده است.
در ادامه بازپرس کشیک از این مرد قاتل با هویت مسعود انگیزه اش را درباره قتل پرسید او گفت مادرم همانطور که پدر و پسر برادرم را به قتل رسانده بود قصد داشت مرا نیز بکشد. مادرم حدود ده سال پیش در شهر عباس آباد مازندران در یکی از زمین های پدرم با ضربات چاقو او را به قتل رساند تا زمین های کشاورزی پدرم را تصاحب کند. حالا نیز من مانند پدرم مانعی بودم برای رسیدن او به اموال و او شب گذشته با باز گذاشتن شیرگاز قصد داشت مرا بکشد. من پس از مرگ پدرم آنقدر حال روحی ام بد شد که زنم را طلاق دادم و با مادرم در این منزل مسکونی ساکن شدم. پس از پیش آمدن آن ماجراها من روزی حدودا بیست قرص اعصاب مصرف می کردم.
بدین ترتیب بازپرس مرادی دستور داد تا باتوجه به اظهارات مرد جوان، تحقیق درخصوص اظهارات وی آغاز شود.
بنا به این گزارش، با گذشت 2 هفته از ماجرا بررسی‌های پلیسی نشان از صحت حرفهای پسر جوان دارد چرا که پدر متهم 10 سال قبل در مازندران به قتل رسیده است و تحقیقات در این زمینه در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟