دزد خانه‌های محله نارمک بالای دیوار دستگیر شد

سرهنگ جلینی، رئیس کلانتری 127 نارمک در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان،در تشریح جزییات این خبر گفت: با شکایت های متعدد شهروندان ساکن این محدوده در خصوص وقوع سرقت های منزل، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان ضمن بررسی مناطق جرم خیز و محل هایی که امکان حضور سارقان وجود داشت، اقدام به گشتزنی در محدوده های مذکور کردند.
وی افزود: گشتزنی ها ادامه داشت تا اینکه شب گذشته مأموران انتظامی این کلانتری، در یکی از خیابان های این محله مردی را که در حال بالا رفتن از دیوار یک خانه بود، مشاهده کرده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
رئیس کلانتری 127 نارمک افزود: متهم با دیدن ماموران ترسیده و دستپاچه شده و سعی داشت با اظهارات ضد و نقیض خود را بیگناه جلوه دهد اما با توجه به وضعیت موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و در همان محل به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد.
سرهنگ جلینی اظهار داشت:در نهایت متهم به کلانتری منتقل شده و در بازجویی های انجام شده به چندین فقره سرقت منزل پیش از دستگیری اقرار و عنوان داشت قصد سرقت از این خانه را نیز داشته که پلیس رسیده و او را دستگیر کرده است.
گفتنی است، وجوه نقد و اموال مسروقه که از خانه های قبلی به سرقت برده بود پس از بازرسی از وسایل وی کشف و به مالباختگان مسترد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟