درخواست عاجزانه پدر از فرزندان داعشی اش ؛ لطفا برگردید تا دوباره یک زندگی عادی آغاز کنیم+ تصاویر

به نقل از دیلی میل، تصویر "ابراهیم اقبال،" جوان مدرسه ای که احتمال می رود به همراه 11 نفر از اعضای خانواده اش برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه سفر کرده باشد با یک تفنگ کلاشنیکف منتشر شده است.
وی زمانی که سال گذشته میلادی با برادرانش جنید 15 ساله، اسماعیل 3 ساله و خواهرانش ماریا 5 ساله و زینب 8 ساله از شهر برادفورد انگلیس ناپدید شد، 14 سال داشت. "صغری داوود،" مادر آنها که حالا 35 ساله است با فرزندانش به سوریه سفر کرد تا نزد برادر داعشی اش احمد برود. احمد بیش از یک سال بود که در سوریه به سر می برد. خواهر صغری هم در این سفر با آنها همراه شد. این افراد بزرگترین خانواده انگلیسی هستند که برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به یک کشور جنگ زده سفر کرده اند.
در ژوئن سال گذشته میلادی (حدود یک سال پیش)، اختر اقبال (پدر ابراهیم) یک پیغام برای پسرش جنید فرستاد و از او عاجزانه درخواست کرد اگر صدایش را می شنود با او تماس بگیرد. وی در این پیغام گفت: من همه شما را دوست دارم. لطفا برگردید تا دوباره یک زندگی عادی آغاز کنیم.
اما شب گذشته مشخص شد که دو پسر ارشد اقبال به تروریستهای داعشی تبدیل شده اند؛ زیرا تصاویری از آنها در حالی که یک تفنگ کلاشنیکف در دست داشتند و کمربندهای مملو از مهمات بسته بودند، منتشر شد.
ابراهیم تصویری از خود و برادرش جنید را به همراه تصاویری از اسلحه، مهمات، نارنجک و سلاح های دیگر در یک حساب فیسبوک منتشر کرد.
ابراهیم اقبال پیشتر به "ابوبکر بغدادی،" سرکرده گروه تروریستی داعش سوگند وفاداری خورده بود و از حامیان داعش در انگلیس خواسته بود به این گروه تروریستی بپیوندند.
در ابتدا گمان می رفت این خانواده به عربستان سعودی سفر کرده اند و به زودی باز می گردند. اما درواقع آنها از عربستان به استانبول ترکیه سفر کردند و از آنجا برای پیوستن به گروه داعش به سوریه گریختند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟