حمله وحشیانه 4 پسر خشن به زن جوان در روز روشن / این 4 جوان قمه به دست را می شناسید+عکس

13 اردیبهشت ماه سال جاری یک زن با مراجعه به کلانتری 128 تهران نو به مأمورین گفت که توسط سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت مورد سرقت به شیوه زورگیری قرار گرفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این زن پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت 6 عصر بو که در خیابان سوم نیروی هوایی پیاده روی می کردم که ناگهان دو موتورسیکلت با چهار سرنشین جوان به من حمله کردند و با تهدید چاقو و قمه کیف پول حاوی یک رشته زنجیر طلا، گوشی تلفن همراه و 200 هزار تومان وجه نقد داخل آن کردند.

به گزارش رکنا ، با توجه به وقوع شکایت های متعدد مبنی بر انجام سرقت های متعدد زورگیری، کیف قاپی و موبایل قاپی ( سرقت گوشی تلفن همراه ) توسط چهار جوان زورگیر موتورسوار که یکی از آنها نسبت به سه همدست خود قوی هیکل تر و همچنین دارای چهره سبزه بوده است، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که تمامی این سرقت ها توسط گروه مشخصی از سارقان صورت می گیرد.

در ادامه اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری این گروه از سارقان که در بسیاری از مناطق شرق و جنوب شرق تهران بویژه در مناطق نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، نبرد، بلوار ابوذر، افسریه، نارمک، تهرانپارس، خیابان دماوند اقدام به انجام صدها فقره سرقت به شیوه موبایل قاپی و کیف قاپی کرده بودند، هماهنگی های لازم با کلانتری های مناطق شرق و جنوب شرق تهران انجام و اجرای طرح های مهار جهت دستگیری اعضای این گروه از سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت .

سرانجام 13 مرداد ماه سال جاری و هنگام اجرای طرح مهار از سوی کلانتری 128 تهران نو، مأموران گشت کلانتری در خیابان نیروی هوایی به سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ و طرح هوندا 125 آبی مشکوک و به آنها دستور ایست می دهند؛ با توجه به عدم اجرای دستور پلیس از سوی موتورسواران و اقدام آنها برای فرار از محل، بلافاصله مأموران به تعقیب آنها پرداخته و همزمان با اعلام خبر تعقیب و گریز گشت پلیس، واحدهای کمکی پلیس نیز به محدوده تعقیب و گریز اعزام و مانع از فرار موتورسواران می شوند .

با وجود مسدود شدن خیابان ها توسط واحدهای گشت پلیس، چهار سرنشین مورتورسیکلت ها ضمن رها کردن موتورسیکلت ها خود اقدام به فرار به صورت پیاده می کنند که سرانجام با شلیک چندین تیرهوایی ماموران، هر چهار نفر آنها را دستگیر و در همان بازرسی اولیه از آنها تعداد دو قبضه قمه و چاقو به دست می آید.

بنابه این گزارش، با انتقال چهار متهم بنام های حسین 20 ساله، مهراب 18 ساله، علی اصغر 18 ساله و جواد 23 ساله به پایگاه ششم پلیس آگاهی، هر چهار متهم بویژه حسین و مهراب به صدها فقره سرقت با شیوه زورگیری، موبایل قاپی و کیف قاپی اعتراف کردند .

حسین ( سرکرده گروه و با چهره ای سبزه ) در بازجویی ها به افسر پرونده گفت که ابتدا با مهراب در یک قهوه خانه در محدوده خیابان فدائیان اسلام آشنا شدند و پس از مدت کوتاهی، سرقت های خود را به صورت دو نفره آغاز می کنند.

وی در ادمه اعترفاف کرد که موضوع سرقت ها را با پسرخاله اش جواد در میان گذاشته و جواد نیز به همراه یکی از دوستانش بنام علی اصغر به گروه حسین و مهراب اضافه می شوند و پس از مدت کوتاهی،از سرقت های تک موتوره با دو سرنشین به سرقت های دو موتور و با چهار سرنشین تبدیل می شوند. با توجه به افزایش تعداد اعضای گروه ، سرقت به شیوه زورگیری نیز به دیگر شیوه های سرقت های آنها ( موبایل قاپی و کیف قاپی ) افزوده می شود.

همزمان با دستگیری متهمان و اعتراف صریح آنها به انجام تعداد زیادی سرقت به شیوه های مختلف موبایل قاپی، زورگیری و کیف قاپی، دهها مالباخته ای که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بودند به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت و در مدت بسیار کوتاهی بیش از 200 مالباخته اقدام به شناسایی متهمان بویژه سرکرده گروه کردند.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به انجام سرقت های متعدد به شیوه های مختلف و شناسایی تعدادی از شکات و به جهت شناسایی سایر مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر چهار متهم از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 4 تهران صادر شده است. لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، میدان نبرد، انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.



گفت و گوی تصویری متهمان این پرونده با خبرنگار رکنا فردا منتشر می شود.





اخبار زیر را از دست ندهید:

عکس تلخ از یک کودک که دل مردم جهان را شکست

پیش بینی طنز آمیز مهران مدیری به واقعیت تلخ تبدیل شد/ مرگ یک معتاد زیر کتک مامور کمپ ترک اعتیاد+ عکس متهم

اقدام کثیف و زشت داماد با مادر زنش

اقدام ناجوانمردانه یک مرد با زن مهربان و دختر 3 ساله / کارآگاهان 878 روز سایه به سایه در تعقیب مرد کثیف بودند+عکس

ثروتمند شدن دختر 19 ساله فقیر تهرانی از سوی یک زن ایتالیایی

دردسر وردهای سیاه و عاشقانه یک مرد برای زن شوهردار

قصاص در انتظار عموی قاتل / 3 برادر جشن عروسی را سیاهپوش کردند

درگیری خونین 15 تن در صف عابربانک

کدخبر: 191908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟