داماد قاتل پس از  3 روز فرار از تهران در اردبیل دستگیر شد

به گزارش رکنا ، ساعت یک بامداد جمعه 5 شهریور ماه سال جاری ماموران کلانتری 156 افسریه در تماس مسولان بیمارستانی در شرق تهران در جریان مرگ مرد میانسالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود قرار گرفتند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران به دستور بازپرس مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در همان ابتدا مشخص که داماد خانواده در اقدامی مرگبار دست به این جنایت زده است.
کاراگاهان در این مرحله پی بردند که دختر خانواده به خاطر اختلاف با شوهرش خانه را ترک کرده و به خانه پدری اش رفته است و تصمیم به جدایی داشته که شوهر جوان در تماس با پدرزنش می خواهد برای حل مشکلاتشان در محل قرار ملاقاتی حاضر شود.
در ادامه مشخص شد پدرزن میانسال ساعت 11 شب در محل قرار در خیابان افسریه حاضر شده و داماد جوان سوار بر پراید به سراغ پدرزنش رفته و پس از پیاده شدن از خودرویش با چاقو ضرباتی به مرد میانسال زده و پا به فرار گذاشته است.
بدین ترتیب تجسس ها برای ردیابی داماد فراری از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران کلید زده شد و ماموران پس از 3 روز اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند بامداد دوشنبه 8 شهریور ماه عامل این جنایت خیابانی را در شهر اردبیل دستگیر کنند.
بنا به این گزارش، عامل جنایت صبح سه شنبه برای تحقیقات ویژه پیش روی بازپرس مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار می گیرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟