سرقت خودورهای لوکس در زمان مرخصی زندان دزد حرفه ای

فرمانده انتظامی بابل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت که دستگیری این سارق در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان توسط کارآگاهان پلیس در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ سید محسن جعفری افزود : بررسی های اولیه نشان داد که سرقت ها توسط سارق یا سارقان حرفه ای صورت می گیرد و بر همین اساس هم ردزنی سارقان حرفه ای پی گیرفته شد.
وی گفت که در این کار پلیسی ، کارآگاهان موفق شدند رد یکی از سارقان حرفه ای خودرو به نام ' ح - د ' معروف به ' حامد سیاه ' را بگیرند که در زندان به سر می برد.
سرهنگ جعفری افزود : ماموران با تعقیب و مراقبت از متهم به سرقت دریافتند که وی هنگام مرخصی از زندان با همدستی فرد دیگری به نام ' ر - ح ' سرقت خودرو ها را انجام می دهد.
وی ادامه داد : ماموران در ادامه با هماهنگی های قضایی ، متهمان را دستگیر کردند و مورد بازجویی قرار دادند که آنان به بزه انتسابی و سرقت 10 دستگاه خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ جعفری گفت : سارقان در اعترافاتشان تاکید کرد که با سوء استفاده از غفلت مالکان خودرو و با هدف تامین پول مورد نیاز برای تهیه مواد مخدر صنعتی سرقت می کردند و سرقت هر خودرو هم کمتر از 10 دقیقه برایشان زمان بر بود.
فرمانده انتظامی بابل با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرائم است ، افزود : بنا به اظهارات متهم به سرقت ، وی که در شغلش از مهارت خاصی برخوردار بوده به علت گرفتار شدن در دام اعتیاد، شغلش را از دست داد و برای تامین مواد مخدر مصرفی به دزدی روی آورد و زندگیش را به تباهی کشید برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟