خنده های میوه فروش جان زن شوهر دار را گرفت / قاتل 13 سال در زندان است

به گزارش رکنا ، رسیدگی به این پرونده از 29 آذرماه سال 82 به دنبال کشته شدن زن جوانی به نام مینا در خانه اش در مرودشت در دستور کار پلیس قرار گرفت.شواهد نشان می داد این زن در غیاب همسر و پسر 7ساله اش کشته شده است. پلیس به بازجویی از همسر قربانی به نام حسن پرداخت. وی گفت: من و پسرم به پارک رفته بودیم اما وقتی به خانه برگشتیم با قفل شکسته در روبه رو شدیم.
این مرد در بازجویی های بعدی به درگیری و قتل همسرش اعتراف کرد و گفت:
من و پسرم برای خرید به میوه فروشی رفتیم. در حال خرید بودم که پسر خردسالم به من گفت: مادرش گفته برای خرید ،پول زیادی خرج نکنیم. مرد میوه فروش با شنیدن این حرف خندید و من از این موضوع به شدت عصبانی شدم. وقتی به خانه برگشتیم به همسرم اعتراض کردم و با هم درگیر شدیم و من با کارد آشپزخانه همسرم را کشتم. من و پسرم خانه را ترک کردیم تا همه فکر کنند همسرم در غیاب ما قربانی جنایت شده است.
این مرد پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست مادرزنش به قصاص محکوم شد. اما مرگ مادر قربانی به خاطر کهولت سن و عدم پیگیری های سایر اولیای دم هنگام اجرای حکم قصاص موجب شد وی 13سال در زندان بماند اما با تصویب قانون جدید مجازات اسلامی وی طبق ماده 429 نامه ای به دادگاه نوشت و از قضات دادگاه خواست تا تکلیف وی را مشخص کنند.
این مرد دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد و گفت: پسرم که در آن زمان خردسال بود حالا 20ساله شده و اعلام رضایت کرده است اما خانواده همسرم پیگیر پرونده نمی شوند و من از قضات دادگاه درخواست کمک دارم.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد وطبق ماده 429 قانون مجازات اسلامی جدید که در آن آمده است چنانچه صاحب حق قصاص بدون عذر موجه مرتکب را در وضعیت نامعین رها کند و در مدت معین شده از سوی دادگاه نیز پیگیر ماجرا نشود دادگاه حق دارد مرتکب را بعد از تعیین تعزیر و گذشتن مدت زمان آن با اخذ وثیقه مناسب آزاد کند.
بنا بر این گزارش، حسن از سوی دادگاه به پرداخت دیه و 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.




اخبار زیر را از دست ندهید:

عمل وقیحانه زن شوهردار با دوست پسر سابقش / وقتی شوهرم خواب بود محمد را به خانه آوردم

جوان جان دخترم "نفس" را گرفتند

اقدام عجیب مردان دوربین به دست با مرد رهگذر در تهران

عمل وقیحانه مرد با همسرش در آسایشگاه زنان بد سرپرست بهزیستی بوشهر

بچه کوره آجر پزی هستم / رویایم را گم کردم



اخباری که شاید از دست داده باشید:

فیلم آزار دادن دختر 17 ساله باردار+ تصاویر

عروس و داماد برهنه در خیابان دستگیر شدند +عکس

100 ضربه شلاق برای احسان حدادی به خاطر آزار و اذیت دختر 30 ساله +جزئیات حکم
کدخبر: 193675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟