حمله خونین کودک‌ربایان شرور به 2 پلیس

سرهنگ حسین کهیایی رئیس پلیس آبادان گفت: مأموران گشت موتوری یگان امداد پلیس ساعت 10 شب یکشنبه هفته گذشته در راستای برقراری نظم و امنیت در حال گشتزنی در پارک کودک آبادان بودند که مشاهده کردند 6 موتور سوار قصد دارند که کودک 13 ساله‌ای را به زور سوار موتورشان کنند که بلافاصله مأموران موضوع را پیگیری کردند و کودکی که از ترس به خود می‌لرزید ادعا کرد آنان قصد شومی داشتند و مأموران وارد عمل شدند. 20 شرور که در پارک نشسته بودند با مأموران درگیر شدند و کودک 13 ساله از ترس آنکه به وی آسیبی برسد از محل فرار کرد.

حمله این اراذل و اوباش به پلیس به اندازه‌ای غیرمنتظره بود که پلیس حتی فرصت پیدا نکرد تا درخواست نیروی کمکی از یگان خود کند. رویارویی 20 مرد با 2 مأمور پلیس کافی بود تا استوار دوم علیرضا فلاحی که یکی از پلیس‌های ورزیده و یکی از جودو کارهای خوب کشور نیز هست با فنون رزمی چند تن از اوباش را از پای درآورد تا اینکه طرف‌های درگیری که قصد فرار از دست پلیس را داشتند به ناچار با استفاده از قمه چاقو و ساتور به سمت 2 مأمور پلیس یگان امداد حمله‌ور شده و یکی از آنها متأسفانه چاقوی خود را به زیر چشمان استوار فلاحی کرد و چاقو را در همان جا رها کرده و پس از آن موتورسواران از محل گریختند.

استوار فلاحی بلافاصله به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل شد و به دلیل اینکه پزشکان جراح خرمشهری قادر به درآوردن چاقو از زیر چشمان وی نشدند پزشکی از مرکز استان، جراحی وی را به عهده گرفت و چاقو از زیر چشمان این پلیس وظیفه‌شناس با موفقیت بیرون کشیده شد.

دستگیری عاملان حمله خونین

همه اشراری که هفته پیش به دو پلیس در آبادان حمله‌ور شده بودند به دام افتادند.

در پی این درگیری که در پارک کودک آبادان در گرفت و باعث زخمی شدن یکی از درجه‌داران یگان امداد پلیس شد، سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پلیس آبادان دستور شناسایی و دستگیری عاملان حمله را صادر کرد که در همین راستا مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با استفاده و بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی و مخبران، موفق به شناسایی این اراذل واوباش در مناطق جرم‌خیز اطراف آبادان و شهرهای مجاور شدند و با استفاده از اصل غافلگیری زمانی که آنان در خانه‌هایشان استراحت می‌کردند همه‌شان را دستگیر کردند. سرهنگ کهیایی اظهار داشت: 99 درصد جرایم در آبادان توسط پلیس این شهر کشف می‌شود و با عاملان ناامنی بدون هیچ گذشت و بخششی برخورد خواهد شد.

کدخبر: 21129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟