جزییات قتل پدر در خشم پسر

دومین روز بهمن ماه امسال مسئولان بیمارستان امام سجاد (ع) در تماس با ماموران کلانتری 125 یوسف آباد از مرگ مرموز مرد 65 ساله ای در بیمارستان خبر دادند.

پزشکان بیمارستان در اعلام این خبر گفتند که مردی با چهره ای کبود و صورتی خون آلود از سوی پسرش به بیمارستان انتقال داده شده است اما با وجود تلاش پزشکان برای نجات جانش، این مرد به کام مرگ فرو رفته است.

ماموران با مرموز بودن ماجرای مرگ این مرد خیلی زود بازپرس منافی آذر را در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با خبر کردند و وی دستور داد تا جسد برای شناسایی علت مرگ در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد.

متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از اقدامات پزشکی علت مرگ را ضربات سنگین به سر مرد میانسال اعلام کردند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران از سوی بازپرس پرونده مامور افشاگری راز این جنایت شدند.

کاراگاهان در گام نخست به سراغ خانواده مرد میانسال رفته و در همان تحقیقات ابتدایی با سناریوی عجیبی روبرو شدند.

همسر این قربانی به ماموران گفت: روز حادثه من پسرم در خانه نبودیم و پس از اینکه متوجه مرگ همسرم در بیمارستان شدیم از پسر کوچکترم که در زمان حادثه در خانه بود شنیدم که او پدرش را به باد کتک گرفته و باعث مرگش شده است و از ما خواسته بود که عنوان کنیم که همسرم در دستشویی خانه حالش بد شده و روی زمین افتاده است.

ماموران با توجه به اینکه احتمال می دادند پسر کوچک خانواده که بهرام 25 ساله است با افشای راز جنایت پنهانش از سوی خانواده اش فراری می شود با آموزش های ابتدایی به خانواده قربانی جنایت وی را روز 15 بهمن ماه به محل قراری دعوت کردند.

بهرام که نمی دانست پلیس در کمینش نشسته برای دیدن خانواده اش از کرج به تهران آمد و در عملیاتی غافلگیرانه از سوی کارآگاهان دستگیر شد.

پسر خانواده روزهای نخست دستگیری اش سکوت را برای فرار از جنایتش به اجرا گذاشته بود پس از 6 روزو صبح 21 بهمن ماه لب به اعتراف باز کرد.

بهرام به ماموران گفت: روز حادثه مشروبات الکلی و قرص آرام بخش خورده بودم به همین خاطر در حالت عادی نبودم که با پدرم به خاطر مسئله مالی درگیر شدم و وی را به بادکتک گرفتم.

وی افزود: پس از مرگ پدرم به سراغ خانواده ام رفتم و نزد آنها ماجرای مرگ را فاش کردم چون نمی خواستم پس از اینکه نظریه پزشکی قانونی را می شنوند شوکه شوند اما از آنها خواسته بودم سکوت کنند و ادعا کنند پدرم در دستشویی حالش بد شده و روی زمین افتاده است.

بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران با توجه به اعترافات پسر خانواده دستور داد تا وی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

کدخبر: 21131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟