گفت و گو با گروگانگیران  5 میلیاردی + فیلم و صوت
حجم ویدیو: 20.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
گفت و گو اختصاصی با گروگانگیران 5 میلیاردی

کارآگاهان بلافاصله با شناسایی عوامل گروگانگیری و نفوذ به خانه ویلایی در اسلامشهر، ساعت 5 عصر یکم بهمن‌ماه علی را از اسارتگاه ویلایی آزاد کردند. مهدی 29 ساله و امیر 35 ساله نیز دستگیر شدند.

ابراهیم 35 ساله در گفت و گو با رکنا خود را گمشده در سرنوشت می‌داند. او در حالی که خیلی خونسرد نشسته، به خبرنگار ما می‌گوید: در کارم شکست خوردم و چک‌هایم برگشت، به همین خاطر به زندان رفتم.
در آنجا فقط خیلی کوتاه از آدم ربایی حرف‌هایی زده بودیم، اما پس از آزادی وقتی با هم‌سلولی‌هایم نشسته بودیم، تصمیم به اجرای آن گرفتیم. این در حالی بود که از روز اول می‌دانستم دستگیر می‌شوم، ولی انگار تصمیم گرفته بودم زندگی‌ام را خراب کنم.
وی افزود: باور می‌کنید من به خاطر افسردگی، مشکلات و کم شدن ایمانم این کار را کردم؟ البته همگی می‌دانستیم دستگیر می‌شویم. روز اجرای نقشه علی و دوستش به‌عنوان مسافر سوار خودروام شدند و پس از مدتی همکلاسی علی از خودرو پیاده شد و پس از آن ما علی را ربودیم و به خانه ویلایی در اسلامشهر بردیم 3 روز بعد وقتی مادرم به من زنگ زد و گفت بیا خانه، فهمیدم پلیس در انتظارم است، اما به احترام مادرم به خانه برگشتم و دستگیر شدم.

ابراهیم ادامه داد: تهدید ما زبانی بود، به علی هیچ آزاری نرساندیم. حتی تصمیم داشتیم اگر پول را ندادند گروگان‌مان -علی- را پنجشنبه رها کنیم. از خودم بدم آمده است، من با خودم قهر کرده بودم که این اتفاق افتاد و راضی‌ام که دستگیر شدم و هیچ اتفاقی برای کسی نیفتاد.
درسته که یک میلیارد و300 میلیون تومان بدهکارم، ولی اگر می‌خواستم از کسی کمک بگیرم خیلی‌ها بودند که می‌توانستند دستم را بگیرند، اما به خاطر این‌که ایمانم ضعیف شده بود و خسته بودم این کار را کردم. من حتی تا مرز خودکشی پیش رفته‌ام.
مهدی 29 ساله به خاطر مهریه در زندان بود، او می‌گوید: داخل زندان با امیر و ابراهیم دوست شدم. داخل زندان چند بار حرف از آدم‌ربایی زده بودیم، ولی پس از آزادی تصمیم به این کار گرفتیم.

من 5 ماه پیش بود که پس از پرداخت مهریه 150 میلیون تومانی آزاد شدم و حالا با این اقدام اشتباهم باید به زندان برگردم. وقتی بخاطر مهریه زندانی شدم تصور نمی‌کردم چنین سرنوشتی پیدا کنم.

حجم فایل صوتی: 19.16M | مدت زمان فایل صوتی: 00:00:00
کدخبر: 21133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟