پسر کارتن خواب آخرین مظنون  قتل خواهر شیشه‌ای

ساعت 6 عصر دوشنبه 18 آذر ماه امسال ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در جریان پیدان شدن جسد زنی در جوی آب کنار پارک مولانای خیابان عمرانی قرار گرفتند و خیلی زود وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که کارگر خدمات شهری در حال تمیز کردن جوی آب بوده که با کیسه مرموز وخون آلودی روبرو شده‌اند که پس از بررسی آن متوجه جسد گلوله خورده زن جوان می‌شود.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 در صحنه کشف جسد قرار گرفتند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که زن 35 ساله از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و عاملان جنایت جسد وی را در جوی آب رها کرده‌اند.

بازپرس پرونده در گام نخست با توجه به اینکه مشخصات قربانی جنایت به دست نیامده بود دستور داد تا جسد وی به پزشکی قانونی انتقال شود و ماموران تشخیص هویت نیز با تحقیقات فنی و انگشت نگاری هویت این زن را شناسایی کنند.

در ادامه تجسس‌های پلیسی ماموران پی بردند زن جوان مریم نام دارد که 29 اسفند ماه سال 85 به خاطر حمل مواد دستگیر شده است.

کارآگاهان با این سرنخ موفق به شناسایی خانواده وی شدند و درگام نخست شوهر وی را مورد تحقیق قرار دادند که این مرد به ماموران گفت: حدود 15 سال است از مریم که اعتیاد به شیشه داشت طلاق گرفته‌ام و در این مدت هیچ اطلاعی از او نداشتم و فقط گاهی اوقات 2 دخترمان او را ملاقات می‌کردند.

وی افزود: مریم خیلی عصبی بود و به صورت حرفه‌ای شیشه می‌کشید و نمی‌دانم چطور به این سرنوشت مرگبار رسیده است.

2 دختر جوان نیز به ماموران گفتند که مادرمان از همان ابتدا عصبی بود و خیلی مارا کتک می‌زد و بارها شاهد خودزنی‌هایش هم بودیم ولی با این شرایط هر وقت کار داشت برایش انجام می‌دادیم

دختر جوان به ماموران گفت: از همسایه‌های مادرم شنیدیم که روزهای آخر دایی کوچکمان به خانه مادرم رفت و آمد داشته که بعد از آن دیگر کسی از مادر و دایی‌ام خبر نداشت تا اینکه در تماس ماموران متوجه مرگ مادرم شدیم.

با این اعترافات ماموران با توجه به تحقیقات گسترده و میدانی و اطلاعات فنی احتمال دادند که قتل از سوی برادر کوچک قربانی صورت گرفته و با این روند تجسس‌ها برای دستگیری پسر جوان آغاز شد.

ردیابی‌ها ادامه داشت تا اینکه روز 24 بهمن ماه علی در جنوب پایتخت دستگیر شد اما اصرار بر بی گناهی دارد.

علی به ماموران گفت: به خاطر اعتیادم و بی خانمانی مجبور به زندگی در پارک شدم و کارتن‌خواب هستم که چندی پیش به خاطر سردی هوا از خواهرم کمک خواستم و مدتی را در خانه زندگی کردم.

وی افزود: خواهرم برای کشیدن شیشه هم پاتوقی داشت و وقتی خواست خانه‌اش را ترک کنم چون پولی نداشتم به همین دلیل گوشی موبایلش را با جعبه‌اش در اختیارم گذاشت تا آن را به صورت امانت به کسی دهم و به جای آن پول بگیرم که پس از خارج شدن از خانه خواهرم دیگر اطلاعی از سرنوشت او نداشتم تا اینکه شنیدم کشته شده است.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران باتوجه به اعترافات متهم جوان دستور داد تا علی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد تا راز معمای گلوله مرگبار فاش شود.

کدخبر: 21226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟