آرایش ناخن‌های مصنوعی راز زن بی‌نام و نشان را فاش کرد + عکس

قاتل که اندام‌های زن جوان را در دو کیسه زیاله مشکی رنگ قرار داده بود تا جسد ناشناس بماند تصور نمی‌کرد ناخن‌های مصنوعی رازش را برملا می‌کند.

ساعت 19غروب مورخه 29 بهمن ماه امسال مأموران شهرداری هنگام انجام خدمات شهری در بزرگراه کردستان جنوبی درنبش خیابان 21، به یک بسته زباله مشکی رنگی برخورد کردند که با دقت زیادی چسب خورده و بسته‌بندی شده بود! در بررسی این بسته مشخص شد که داخل آن، دست و پای بریده شده متعلق به یک انسان قرار دارد.

ماموران شهرداری که وحشت‌زده شده بودند بلافاصله پلیس 110 را در جریان قرار دادند و تیمی از کلانتری 125 یوسف آباد خود را به بالای سر کیسه مرگ رساند.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که اندام‌های زنانه متعلق به یک زن جوان است که حتما به قتل رسیده و سرنوشتی مرموز دارد.

با مخابره جنایت فجیع به پلیس آگاهی و بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، تیمی ازاداره 10 دست به کار شد. ماموران با تمرکز روی مشخصه‌های خاص این اندام‌های جسد پی بردند قربانی جنایت با کاشت ناخن‌های مصنوعی روی آن آرایش خاصی کرده که می‌تواند باعث شناسایی صاحب جسد شود.

همزمان با این تحقیقات جنایی، اعضای خانواده‌ای به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در سیدخندان مراجعه و عنوان داشتند که دختر 35 ساله خانواده به نام عاطفه صبح روز پنجشنبه از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

کارآگاهان جنایی در بررسی مشخصات عاطفه مطلع شدند که وی ناخن مصنوعی داشته و آرایش آنها با ناخن‌های دست و پای قربانی جنایت خاموش مشابهت دارد. به‌این‌ترتیب آنها توانستند صاحب جسد مثله شده زنانه را شناسایی کنند.

در تحقیقات از اعضای خانواده عاطفه مشخص شد که یکی از دوستان خانوادگی‌شان به نام "حمید" 33 ساله ارتباط نزدیکی با این خانواده و همچنین قربانی جنایت داشته است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص ارتباط نزدیک حمید با اعضای خانواده عاطفه، تحقیقات از وی در دستور کار قرار گرفت و حمید نخستین بار روز یکم اسفند ماه بازجویی شد. وی عنوان داشت که از چند روز پیش هیچ تماسی با عاطفه نداشته و از طریق خانواده این دختر در جریان مرگ وی و کشف بقایای جسدش قرار گرفته است.

با وجود ادعای بی‌اطلاعی حمید از جنایت، کارآگاهان جنایی با انجام تحقیقات تخصصی اطمینان پیدا کردند که او دروغ می‌گوید. حمید روز دوم اسفند ماه نیز بازجویی شد و به تناقض‌گویی پرداخت و گفت: قرار بود تا روز پنجشنبه، من و عاطفه همدیگر را ملاقات کنیم اما صبح آن‌روز عاطفه با من تماس گرفت و قرار را کنسل کرد".

تحقیقات از حمید در شرایطی برای دومین بار آغاز شده بود که کارآگاهان در کمترین زمان، همه اقدامات پلیسی برای بررسی ادعاهای وی را انجام داده بودند. پس هر بار، زمانی‌که حمید در برابر سؤالات جدیدی از سوی کارآگاهان قرار می‌گرفت، اظهارات جدید و گاهی متناقض با اظهارات گذشته را بیان می‌کرد.

سرانجام در ساعت 12 ظهر حمید که چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت پرده از قتل فجیع برداشت و گفت: صبح پنجشنبه سراغ عاطفه در محل زندگی وی و خانواده‌اش در منطقه تهرانپارس رفتم؛ پس از آن، برای صرف صبحانه به یک طباخی در فلکه سوم تهرانپارس رفتیم ".

وی افزود: " پس از صبحانه، در داخل ماشین در حال صحبت با عاطفه بودم که ناگهان شروع کرد به ناسزا گفتن به اعضای خانواده‌ام. در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم؛ زمانی‌که به خود آمدم متوجه شدم که دستانم به دور گردن عاطفه افتاده و او دیگر نفس نمی‌کشد ".

حمید در خصوص نحوه مثله کردن جسد نیز به کارآگاهان گفت: "بسیار ترسیده بودم ؛ نمی‌دانستم چکار می‌کنم؛ جسد را به خانه‌ام در منطقه ایوانکی بردم؛ از خانه خارج شده و چاقوی تیزی خریداری کردم؛ جسد را مثله کرده و قسمت‌های مختلف بدن را در دو کیسه زباله مشکی قرار دادم (دست‌ها و پاها در کیسه اول و تنه و سر در کیسه دوم)؛ ابتدا قصد داشتم تا کیسه‌ها را در همان منطقه ایوانکی رها کنم اما در ادامه تغییر نظر داده و پلاستیک ها را به منطقه کردستان منتقل و هر دو کیسه را در داخل سطل زباله و در خیابان 21 انداخته و به سرعت از محل متواری شدم" .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: "قاتل در اعترافات گفته که هر دو کیسه زباله حاوی قطعات جسد عاطفه را در داخل یک سطل زباله در محل کشف جسد در خیابان کردستان جنوبی و نبش خیابان 21 قرار داده اما تاکنون کیسه دوم حاوی سایر اعضای بدن زن جوان کشف نشده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کدخبر: 21497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟