دل نوشته خواهر - BMW سوارها با شتاب از دنیا گذشتند + عکس و فیلم

پنج روز از خاکسپاری سه جوان ب ام و سوار می‌گذرد. جوان‌هایی که جان‌ بر سر سرعت و هیجان سپردند و داغ عمیقی بر دل خانواده‌هایشان نهادند. داغ مصیبت برای بسیاری، با گذشت ساعت‌ها و روزها شاید کمی تسکین یابد، اما قطعا برای خانواده‌های این سه جوان ازدست رفته این‌گونه نیست.

برای شیما، خواهر بزرگ‌تر محمد، که همیشه نگران برادر بوده، اندوهی عمیق به‌جای نگرانی دائمی نشسته است. او می‌دانست محمد عاشق سرعت و رکوردزنی است. نتوانسته بود برادر را از این همه عشق به شتاب و سرعت منصرف کند، اما دائم در گوشش می‌خواند مراقب خودش باشد. این بار اما برادر کوچک‌ نتوانست مراقب خودش باشد و عاقبت دردناکی برای خود و دوستانش رقم خورد. شیما جای خالی مادر از دنیا رفته خود و محمد را پر کرده و برای محمد مادری کرده بود. شیما حس مادری را دارد که جوان رشیدش را از دست داده و داغدار است.

داغدار برادری که عاشقانه دوستش داشت. حالا برادر را با دستان خود در قطعه 305 بهشت زهرا در ردیف 79 شماره 9 خوابانده تا آرام بگیرد. برادری که در نبود مادر برایش زحمت‌ها کشیده بود. اما حالا با این داغ چه کند؟ می گویند داغ جوان خیلی سخت است و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، خصوصا برای پدرها و مادرها.

این سه جوان در ایام فاطمیه از دنیا پر کشیدند و تصاویرشان بر علم‌های عزاداران حسینی گذاشته شده تا مردم برایشان فاتحه بخوانند. تا چندی پیش خودشان به زیر این علم‌ها می رفتند و عزاداری می‌کردند حالا عکس‌هایشان روی این علم‌ها نشسته است.

آسمان را مرخص می‌کنم

دیگر به هوا هم نیازی ندارم

تو خودت را مثل آسمان، مثل هوا، مثل نور، پهن کرده‌ای روی همه لحظه‌هایم

بعد از تو هیچ دلی دلم را نمی‌لرزاند... دلت قرص محمدم

این را شیما در زیر یکی از عکس‌های محمد در اینستاگرامش گذاشته است...

این روزها شیما مدام عکس‌های محمد را پست می‌کند و متن‌های داغدار می‌گذارد تا شاید کمی از غمش کاسته شود اما نمی‌شود.



لینک فیلم

کدخبر: 21724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟