به گزارش خبرنگار رکنا، پیدا شدن جسد یک جوان 20 ساله در گورستان روستای کلبستان نکا، کارآگاهان جنایی و بازپرس ویژه قتل این شهر را با یک معمای پیچیده روبرو کرد.

پلیس نکا ساعت 11 شب دوشنبه گذشته با تماس تلفنی یک روستایی که جسد را دیده بود به همراه بازپرس پرونده در محل حاضر شدند. تحقیقات و نمونه برداری از صحنه جنایت نشان می داد که مقتول بر اثر ضربات چاقو در محل دیگری کشته شده و جسد در گورستان رها شده است.

چند ساعت بعد پلیس با شگردهای خود توانست جسد را که از اهالی شهرستان گلوگاه بود را شناسایی کنند که همین موضوع سر آغاز تحقیقات ویژه شد.
کارآگاهان که به صورت چراغ خاموش تحقیقات خود را پی گرفته بودند به رابطه مقتول با یک خانواده و بخصوص زن این خانواده مشکوک شدند و شوهر این زن را تحت نظر گرفتند.

رفتارهای مشکوک این مرد باعث شده تا توسط کارآگاهان مورد بازجویی قرار گیرد. این مرد که بسیار دستپاچه شده بود با ضد و نقیض گویی هایش مسیر تحقیق را برای ماموران گشود و افسران بازجوی با ادامه تحقیقات به حقیقت و چگونگی قتل رسیدند.

متهم به کارآگاهان گفت: مقتول با همسر رابطه داشت و این موضوع مرا عذاب می داد. برای اینکه همسرم از این موضوع بو نبرد که به رابطه وی و مقتول شک کرده ام با یکی از دوستانم نقشه گوشمالی دادن مقتول را کشیدیم و هرگز قرار نبود او را بکشم.

وی ادامه داد: با مقتول قرار گذاشتم و سوار ماشین او شدیم. چند لحظه بعد با در داخل خودرو درگیر شدیم و نمی دانم چطور شد که چاقو به مقتول خورد.

به گزارش خبرنگار رکنا، همدست این مرد نیز بازداشت شد و در تحقیقات تمام گفته های متهم ردیف اول را تایید کرد و هردو متهم به دستور بازپرس جنایی نکا به دستور بازداشت موقت روانه زندان شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 223893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟