تحقیقات جنایی در این پرونده از نخستین روزهای مرداد امسال و به‌دنبال کشف جسدی در ارتفاعات بین روستاهای بساروج و سیاه سر آغاز شد.
مرد چوپان وقتی متوجه پارس سگ گله شد، خود را به او رساند‌ و با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. بخشی از بقایای انسانی از خاک بیرون آمده بود. او با دیدن این صحنه وحشتزده خود را به ماموران رساند و موضوع را گزارش کرد.
در ادامه تیمی از ماموران همراه سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد راهی محل شدند. پس از خارج کردن جسد از خاک مشخص شد، جنازه متعلق به زنی حدود 30 ساله است که بیش از دو هفته از مرگ او می‌گذرد. با توجه به وضعیت جسد به نظر می‌رسید او بر اثر خفگی فوت شده باشد. خاکی که بر روی جسد ریخته شده بود با خاک موجود در محل فرق داشت و این موضوع نشان می‌داد که خاک از محل دیگری به آنجا منتقل شده است.
بررسی‌ها در این باره ادامه داشت تا این‌که مرد موتورسواری به ماموران مراجعه کرد و گفت: دو هفته قبل در حال عبور از این منطقه، راننده نیسانی را دیدم که سراسیمه در حال خالی کردن خاک بود و رفتارش مشکوک به نظر می‌رسید.
این اظهارات و تفاوت خاک در محل دفن جسد این فرضیه را مطرح کرد که راننده نیسان عامل این جنایت است.
ماموران برای شناسایی هویت مقتول به تحقیق از اهالی دو روستای اطراف محل کشف جسد پرداختند تا این‌که متوجه شدند از دو هفته قبل زنی در روستای بساروج ناپدید شده است. ماموران پدر این زن را شناسایی کرده و به تحقیق از او پرداختند.
مرد میانسال عنوان کرد: از دو هفته قبل دختر 30 ساله‌ام به نام نرگس ناپدید شده است. شوهرش هم جواب درستی به من نمی‌دهد. مطمئن هستم که بلایی بر سر دخترم آمده است.
این مرد پس از مشاهده جسد کشف شده در کوهستان، جسد دخترش را شناسایی کرد.
تحقیقات بازپرس از پدر مقتول نشان داد، نرگس و شوهرش به نام میلاد با هم اختلاف داشتند. این موضوع احتمال همسرکشی را مطرح کرد. این احتمال زمانی قوت گرفت که تحقیقات نشان داد، میلاد خودروی نیسان آبی رنگی دارد.
میلاد به عنوان مظنون به قتل تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت، اما او همزمان با کشف جسد ناپدید شده بود.
تجسس‌ها راز خانه دوم متهم در منطقه طرق را فاش کرد. در ادامه تیمی از ماموران راهی این خانه شده و دریافتند، زن و مردی با نیسان آبی متهم در حال جا‌به‌جایی اثاثیه خانه میلاد هستند.
زن جوان گفت: من همسر دوم میلاد هستم. او امروز از من خواست خانه را تغییر دهیم. خودش هم از دور سوار بر خودروی پژوی پدرش مراقب اوضاع بود که با مشاهده ماموران فرار کرد.
دستگیری مرد همسرکش
زن جوان دستگیر شد و مشخصات پژو در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت. پس از سه روز ماموران کلانتری طرق مشهد در حال گشتزنی به راننده یک خودروی پژو که داخل خودرویش خوابیده بود، مشکوک شدند.
با بررسی پلاک خودرو مشخص شد راننده به اتهام قتل تحت‌تعقیب است که سریع دستگیر شد.
میلاد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم متوجه ازدواج دومم شده بود. بر سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم، البته من به او مشکوک شده بودم. دو هفته قبل او را به جاده نیشابور برده و در خودروی نیسان خفه کردم. بعد جسد را در شیار کوه انداختم و با تهیه خاک دفن کردم.
تیم جنایی که متوجه تناقض‌گویی‌های متهم شده بودند، او را هفته گذشته به محل قتل منتقل کردند تا صحنه جنایت را در حضور بازپرس حسینی و افسر پلیس آگاهی بازسازی کند.
متهم در جریان بازسازی صحنه قتل، جزئیات جدیدی از انگیزه‌اش را فاش کرد. مرد جوان اظهار کرد: ماموران من را همراه زنی دستگیر کرده و به اتهام ارتباط پنهانی دستگیر شدم. شوهر این زن متوجه ارتباط ما شد و شکایت کرد. دو ماه در زندان بودم تا این‌که با قرار وثیقه آزاد شدم. من برای همسرم یک دستگاه سمند خریده بودم تا با آن بچه‌ها را به مدرسه ببرد. ‌ او با تعطیلی مدارس با این خودرو مسافرکشی می‌کرد و بعضی شب‌ها دیر به خانه می‌آمد.
وقتی اعتراض می‌کردم، ادعا می‌کرد مسافردربستی داشته است. رفتارهایش باعث شد به او شک کنم. یک روز که تلفن همراهش را نبرده بود به بررسی آن پرداختم و متوجه شدم که با مردی در تلگرام دوست شده و با او ارتباط دارد. همین موضوع شروع اختلافات ما بود و مدام با هم درگیری داشتیم. عصر 15 مرداد متوجه شدم که مدارکم را در خانه جا گذاشته‌ام. وقتی به خانه برگشتم با صحنه‌ای باورنکردنی روبه‌رو شدم. همسرم با مردی داخل یک خودروی شاسی بلند مشکی نشسته بود و با هم حرف می‌زدند.
به سمت آنها رفتم و غافلگیرش کردم. همسرم را از داخل خودرو بیرون کشیدم، اما مرد غریبه از محل فرار کرد. نرگس را سوار نیسان کرده و می‌خواستم به کلانتری تحویل دهم. در میان راه تلفنش مدام زنگ می‌زد. مجبورش کردم که به تلفن جواب بدهد. از حرف‌هایشان فهمیدم که با هم ارتباط دارند. خیلی عصبانی شدم و خودرو را در محل خلوتی متوقف کردم. او را از خودرو پایین کشیده و با روسری‌اش خفه کردم.
جسد را به کوهستان برده و در محلی خلوت رها کردم. هوا تاریک بود و نمی‌توانستم او را دفن کنم. به همین دلیل به خانه رفتم و صبح روز بعد با تهیه خاک کشاورزی به آن محل رفته و جسد را دفن کردم. وقتی متوجه شدم که جسد پیدا شده، از ترس فرار کردم.
پس از این اعترافات، بازپرس حسینی متهم را روانه زندان کرد. همچنین دستور شناسایی و دستگیری راننده خودروی شاسی بلند را صادر کرد و تحقیقات درباره ادعاهای جدید مرد جوان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام میثم و 5 مرد مخوف در مشهد + عکس

زن خیانتکار با پسر شوهرش همخوابی عاشقانه می کرد +عکس

مرد جوان در اتوبوس شهری و جلوی چشم زنان مسافر شلوارش را در آورد ! +عکس

حامله کردن مهتاب تنها راه سینا برای ازدواج با او بود !

گنده لات محله 2 بار به دختر 14 ساله تجاوز کرد

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به زن زیبا در تاریکی شب + عکس

زنی شوهر خائنش را از مردانگی ساقط کرد / او را به تخت بسته بود ! +عکس

تجاوز به 12 دختر از سوی مستند ساز شیطان صفت + عکس

شکنجه های وحشتناک نازنین زهرای 3 ساله در مرند !+ تصویر 16+

باردار شدن دختر 17 ساله ی میلیونر پس از تجاوز امیر بیکار !

همخوابی زن جوان با نصاب ماهواره در تهران / او به پسر نوجوان همسایه هم رحم نکرد

صادق مخ زنم را زد و وقتی نبودم به خانه ام می رفت و ... ! + عکس

کدخبر: 224115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟