به گزارش رکنا ، چندی پیش ماموران کلانتری 16 آبادان در جریان سرقت چند موتورسیکلت از جلوی در گمرک آبادان قرار گرفتند و در این مرحله سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای برای پایان دادن به این سرقتهای سریالی وارد عمل شوند.
ماموران در نخستین پلان برای دستگیری عامل این سرقتها، چند دوربین مداربسته در محل سرقت نصب کردند و محل را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه روز 17 شهریور ماه سارق جوان بار دیگر پای در محل سرقتهای سریالی اش گذاشت و همین کافی بود تا تصویر این متهم در دوربین های مداربسته ثبت شود.
ماموران در این مرحله پی بردند که سارق جوان مردی 37 ساله به نام سعید و کارگر پیمانکار گمرک آبادان است و روز 18 شهریور ماه این متهم در حال بارگیری در گمرک دستگیر شد.
سعید ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در برابر فیلم دوربین مداربسته قرار گرفت لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی است که به خاطر گرمای بالای شهر و تحمل این سختی کار به شیشه اعتیاد پیدا کردم و در عالم افیونی تصمیم به سرقت گرفتم و همه موتورها را در خانه ام نگهداری کرده ام تا در زمانی مناسب آنها را به فروش برسانم که دستگیر شدم.
بنا به این گزارش، ماموران با مراجعه به مخفیگاه این مرد افیونی 5 موتور سرقتی را کشف کردند و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟