حمله مرد لخت به زن تنها در آپارتمان / شوهر این زن مرد لخت را در راهرو دید و ...

یک مرد ساکن نیویورک ابتدا از سوی پلیس به قتل غیر عمد متهم شد. "دامادو دیالو" متهم بود که م تجاوز احتمالی به همسرش را با یک میله آهنی کتک زد و کشت و پلیس او را به قتل غیر عمد متهم کرد اما بنا به سندی که دفتر دادستانی ناحیه برانکس نیویورک ارائه داد، او روز سه شنبه به دو اتهام تحت پیگرد قرار گرفت : داشتن اسلحه و آزار.
این اتهام در مقابل قتل غیرعمد سبک تر است و به همین دلیل دیالو بدون قرار آزاد شد و سه شنبه شب دادگاه جنایی برانکس را در میان ابراز احساسات طرفدارانش ترک کرد.
سخنگوی دفتر دادستانی گفت یک هیات منصفه در این باره که آیا مدارک برای صدور کیفرخواست علیه دیالو کافی است یانه، تصمیم خواهد گرفت.
ماجرا این بود که دیالو دوشنبه شب تلفنی از همسرش دریافت می کند که او می گوید مردی در داخل آپارتمان است و سعی دارد به او تجاوز کند.
زن قربانی روایت را اینگونه برای پلیس تعریف کرد. او گفت با یکی از اقوامش در خانه بود که صدای در را شنید. وقتی در را باز کرد، مردی به زور وارد شد، ابتدا لخت شد و سعی کرد او را لخت کند.
به گفته یک منبع پلیس، آن فرد خویشاوند به کمک زن رفت ، و زن جوان توانست خودش را رها کند و به شوهرش تلفن بزند.
دیالو گفت خودش را به خانه رساند، سوار آسانسور شد ، به طبقه ششم رفت و "ارل ناش" ، ۴۳ ساله را نیمه برهنه در راهرو دید. بعد به او حمله کرد و بشدت کتک زد.
وقتی پلیس رسید، "ناش" بیهوش افتاده بود، ضربات سختی به سر و بدنش وارد شده بود. به بیمارستان منتقل شد ، اما در اثر جراحات درگذشت.
در گزارش گفته می شود پلیس ناش را می شناخت. سابقه او ۱۹ بار دستگیری، به جرم سرقت ، حمله و حریق را شامل می شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟