دستگیری سارقان مسلح بانک ملت یک روستا در بندرکیاشهر

سرهنگ مهرداد جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان مهرگان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران آستانه اشرفیه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان گفت: ساعت هشت و 30 دقیقه پنجشنبه هجدهم شهریورماه جاری، دو نفر از سارقان در حالی که لباس های جعلی نیروی انتظامی به تن داشتند، با تهدید بوسیله یک قبضه اسلحه جنگی و چند اسلحه پلاستکی، مبلغ 400 میلیون ریال پول نقد را از بانک ملت روستای دستک از توابع بخش بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه سرقت کرده و با یک دستگاه موتورسیکلت متواری شدند.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران نیروی انتظامی به سرعت در محل سرقت حاضر و تحقیقات ویژه ای به منظور دستگیری سارقان که هیچ شواهدی نیز بر جا نگذاشته بودند، انجام دادند.
سرهنگ مهرگان با اشاره به انسجام و همکاری خوب عوامل انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان گفت: یکی از این سارقان، 32 ساله و یکی دیگر 33 ساله هستند که پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند.
وی افزود: از این سارقان پس از دستگیری، مقادیری از پول های سرقت شده، یک قبضه اسلحه جنگی، چند اسلحه پلاستیکی، یک دستگاه موتورسیکلت، دو کلاه موتور سواری، لباس های جعلی نیروی انتظامی، سلاح سرد و ... کشف شد.
سرهنگ مهرگان خاطرنشان کرد: سارقان در اعترافات خود اعلام کرده اند که مبالغی از پول های به سرقت رفته از بانک را خرج کرده اند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان بر ضرورت توجه بانک ها و موسسه های مالی به تجهیزات امنیتی گفت: هرگونه نقل و انتقال پول در بانک ها، بایستی توسط خودروهای حمل پول انجام شود ضمن اینکه تجهیز بانک ها به سیستم های ایمنی مناسب در جهت پیشگیری از سرقت نقش بسیار موثری دارد.
سرهنگ مهرگان همچنین در تشریح اقدامات یک ماهه گذشته نیروی انتظامی گیلان اظهار داشت: در این مدت، سارقان طلافروشی املش، عوامل باند کیف قاپ با 25 فقره سرقت، سارقان منازل گیلان و ... شناسایی و دستگیر شده اند.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قاتل روانی چهار نفر را با ساطور تکه تکه کرد+عکس

نسخه مرگ رمال برای دامادی که همسرش نازا بود / جزئیات شلیک های مرگبار به همسر و مادرزن

خفه کردن اشتباهی د+عکس

بازسازی صحنه ای در ساحل به خاطر پنهان مانده عشق سارا 45 ساله + تصاویر

فیلم / رفتار عجیب بازیگر مشهور با همسرش در برنامه تلویزیونی

کدخبر: 224406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟