دام سیاه مرد افغان برای پسر معلول

در نخستین پرونده دو پسر جوان متهم به ربودن و آزار پسر دانش‌آموزی هستند. متهمان خرداد سال گذشته به بهانه جابه‌جایی کپسول گاز، طعمه خود را به خانه‌ای در شرق تهران منتقل کرده و از صحنه آزار و اذیت او فیلم برداری کردند. آنها پسربچه را تهدید کردند اگر موضوع را به کسی بگوید، فیلم را پخش می‌کنند.
خانواده قربانی این جنایت سیاه، وقتی متوجه افسردگی ناگهانی فرزند خود شدند، به گفت‌وگو با او پرداختند که پسر دانش‌آموز موضوع را فاش کرد.
با طرح شکایتی در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل و متهمان دستگیر شدند. یکی از متهمان جرم خود را قبول کرد اما متهم دیگر مدعی شد، به خواست دوستش فقط فیلمبرداری کرده است.
پرونده این جنایت سیاه روز یکشنبه برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد تا بزودی متهمان محاکمه شوند.
در پرونده دیگر نیز، مرد افغان به اتهام ربودن و آزار پسربچه معلول ایرانی در قیامدشت محاکمه می‌شود. رسیدگی به این پرونده با شکایت مادر پسربچه معلول آغاز شد. او در شکایت خود گفت: پسرم برای بازی از خانه خارج شد اما ساعتی بعد در حالی که زخمی بود بازگشت. ابتدا تصور کردم با بچه‌ها دعوا کرده اما او گفت که مردی افغان او را به انبار آسفالت برده تا مورد آزار قرار دهد اما با مقاومت پسرم، او را کتک زده است. مرد افغان پس از آزار پسرم او را رها کرده بود.
مرد افغان با این شکایت دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: من قصد آزار او را داشتم که مقاومت کرد. به همین خاطر کتکش زدم و ده هزار تومان به او دادم تا موضوع را به کسی نگوید.
پس از محاکمه متهم در دادگاه عمومی، قاضی او را به 15 سال حبس به خاطر آدم‌ربایی و پرداخت دیه محکوم کرد. با اعتراض به رای دادگاه، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای محاکمه به دادگاه کیفری یک تهران فرستاده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

اخبار زیر را از دست ندهید:

نوزاد فروشی تلگرامی / حساب پدر پر شده بود

حمله وحشیانه زن جوان به دو زن جوان محجبه + عکس

مرد افغان به پسر معلول هم رحم نکرد/ این مرد کثیف به 15 سال زندان محکوم شد اما...

بازسازی صحنه ای در ساحل به خاطر پنهان مانده عشق سارا 45 سالهماجرای عذرخواهی مادرشوهر و دست بوسی عروس در کلانتری

ماجرای آرایش شب عروسی بازیگرزن ایرانی +عکس

کدخبر: 224478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟