مادرم با رفتارش آبرویمان را برده بود / چند بار تذکر دادم گوش نکرد با طناب خفه اش کردم

به گزارش رکنا ، 4 تیرماه امید 21 ساله مادر 47 ساله اش را در خانه شان در تهرانپارس با ضربات چاقو کشت و تسلیم پلیس شد. وی گفت: پدر و مادرم 9سال قبل از هم جدا شده بودند.پدرم معتاد بود که ما را ترک کرد. من که تنها فرزند خانواده بودم در چالوس زندگی می کردم و مادرم در تهران بود. او با رفتارهایش باعث شده بود آبرویم برود. چند بار به او تذکر دادم از رفتارهای غیراخلاقی دست بر نمی داشت تا اینکه آخرین بار به خانه مادرم رفتم و با او درگیرشدم. من طنابی را دور گردنش پیچیدم و روی زمین افتاد او را با ضربه های کارد آشپزخانه کشتم.
این پسر در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم مادرش شناسایی نشده بودند.
به این ترتیب دادستان برای امید درخواست قصاص را مطرح کرد. با گذشت 9 سال از ماجرا امید به چوبه دار نزدیک شده بود که با تلاش یکی از دوستانش و مسئولان زندان و شعبه اجرای احکام توانست یکی از بستگان دور مادرش را به عنوان ولی دم پیدا کند. به این ترتیب توانست رضایت آنها را جلب و از قصاص رهایی یابد. این پسر صبح سه شنبه 23 شهریور ماه در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه امید که حالا 29 ساله است گفت:وقتی در زندان بودم می دانستم مادرم خویشاوندی ندارد و فقط یک پسر دایی دارد که از محل زندگی او هم بی اطلاع بودم . پسر دایی مادرم وقتی از ماجرای قتل مطلع شده بود پیگیر ماجرا نشد چون گمان می کردند این عدم پیگیری موجب سبک تر شدن مجازات من می شود.اما بعد از 9 سال یکی از دوستانم پیگر پرونده ام شد و با کمک مسئولان زندان و اجرای احکام توانست پسر دایی مادرم را به عنوان تنها ولی دم پیدا و رضایت او را جلب کند. من 9سال است که در زندانم و از قتل مادرم پشیمان هستم.حالا از هیات قضایی تقاضای تخفیف در مجازات را دارم.
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای نهایی را صادر کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟